Het CBR heeft er weer een slachtoffer bij

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Het CBR heeft er weer een slachtoffer bij

Post by pcrodent »

M'n vriendin is zojuist gezakt :(
kl*te CBR.
Ik weet alleen nog niet of ze het verdiende of dat het om nix was, want heb 'r verder nog niet gesproken. Maar het blijft een kutstreek...
:( :( :(
Kijk uit, een Cactussssss

Perconte
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 184
Joined: TueFeb08, 2005 9:44:27 AM
Location: Nieuw Vennep
Contact:

Post by Perconte »

waar is ze op gezakt?
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

af en toe is het echt natte vinger werk ja. Maat van mij zakte eerst op te voorzichtig rijden, daarna op te aggresief rijden en pas de 3e keer was het goed. Verder had tie alle 3 de keren 0 fouten. :roll:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Ik weet nog niet waarop ze is gezakt. Ik ga d'r zo bellen, ze zal nu onderhand wel thuis zijn.
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Ik ben twee keer genaaid. Eerste keer lag er een pak sneeuw van heb ik jou daar. Ik 40/45 rijden door utrecht want het was spekglad. Die vrouw, examinator, zei om de vijf minuten dat ik voorzichtig moest doen. Komen we terug ben ik gezakt omdat ik te rustig reed. :?

Tweede keer kreeg ik ruzie met de rijexaminator of er een weg wel of niet was afgesloten. Ik zei van wel, hij van niet, weg ingereden en ja hoor, na 2 minuten keren. Toen werd ie vet pissig en mocht ik (na 10 minuten te hebben gereden) al weer terug naar het cbr.

Derde keer ging alles fout wat fout kon gaan. Megabord voor me neus: Brug open, motor af, en ik sta lekker te pruttelen, bijna door rood, auto paar keer afgeslagen, half een ongeluk meegemaakt en ik was geslaagd.

Een vriend van mij heeft een fietser aangereden, wel de fout van die etter, maar was ook geslaagd. Ze zijn nog corrupter als die mensjes die zich politie noemen.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Browny wrote:Tweede keer kreeg ik ruzie met de rijexaminator of er een weg wel of niet was afgesloten. Ik zei van wel, hij van niet, weg ingereden en ja hoor, na 2 minuten keren. Toen werd ie vet pissig en mocht ik (na 10 minuten te hebben gereden) al weer terug naar het cbr.

:laughing3:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Ik had best geluk met afrijden. Ik had amper 15 minuten gereden, en invoegen 2e keer op de autobaan ging niet echt geweldig doordat ik te vroeg in de 5 zat, en de Fiat Punto 1.2 echt als een slak opgang kwam. Pas op einde invoegstrook had ik genoeg snelheid om de vrachtwagen voorbij te gaan. Dus ik dacht dat ik de l*l was, en toen feliciteerde hij me.

Tis maar net of zo'n vent/vrouw goeie zin heeft of niet.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

idd.. ik was na een half uurtje ook weer terug en de beste vrouw in mijn geval de hand schudden ..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Nieuws: ze zei dat ze het had verdiend om te zakken. Ze had meteen in het begin al een ingreep toen ze bijna de spiegel van een geparkeerde auto eraf reed in een smal straatje + tegenligger. Ze had beter voor het rijtje geparkeerde auto's kunnen wachten.

Maargoed. Dinsdag over 2 weken mag ze nog een keer. Dat schiet tenminste op! Ik moest 6 weken wachten toen ik zakte (overigens ook volkomen mijn eigen schuld toen).
Kijk uit, een Cactussssss

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Dus frustratie?

Ik was trouwens ook heel rap terug de 1e keer...
Het was direct ook de laatste keer.. Binnen kwartier had ik bericht dat ik mijn rijbewijs mocht ophalen...

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

heb mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald. Met glans geslaagd :P Was niks op aan te merken..... Maar dat zei hij ook al bij mijn TTT.
Freude am Fahren.

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

De 1e keer afrijden ging bij mij best lekker dacht ik. Toen reden we terug naar het CBR over de snelweg, moest ik uiteraard invoegen. Reed er een of andere GRRRRR Belg naast me die me er dus niet tussen liet, daardoor vonden ze dat ik te laat besloot dat ik flink gas terug moest nemen en er achter moest duiken (blablabla) Heus wel irritant want die gast zat me echt gewoon te zieken... Gezakt dus.

De 2e keer: Daar wil ik het eigenlijk niet over hebben, een groot drama. Alles ging gewoon mis, ik kon niet eens meer normaal straatje keren. Moest ik later file plaatsen, nou dat ging ook de mist in maar slim als ik ben, vraag ik of ik hem mag corrigeren. Alleen was ik ff vergeten dat ik totaal niet wist HOE ik dat wilde gaan corrigeren.... :oops: Weer gezakt dus....

De 3e keer: Kom ik op het CBR, blijkt dat ik dezelfde examinator heb als bij de 1e keer, dus ik had al zoiets van Laat maar....ik rij nog wel een 4e keer af. Blijkbaar heeft dat geholpen, ik reed super relaxed (en dat terwijl ik tijdens het instappen spontaan een schok kreeg, beetje statisch haha, alle spanning was wel meteen voor een groot deel weg :twisted: )

en terug op het CBR hoorde ik eindelijk de verlossende woorden: IK MAG JE FELICITEREN!!!!! :lol:

En 2 dagen later was ik in het bezit van mijn AX!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

in 1 keer 20 minuten rijden
ben niet eens op de snelweg geweest :shock:

was te druk :?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik weet niet hoe lang ik gereden heb..
wel lang geloofk

wel in 1x geslaagt omdat ik ZELF ingreep.. kwam een scooter van links met zn knipperlicht aan (alsof hij bij mijn afslag eraf wilde) net voordat ik opreed trapte ik mn rem in en schoot de scooter voorlangs..
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

HAHAHHA zoiets had ik 2 keer tijdens mn afrijden sneller bij mn rem dan mn examinator.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

cc-junk
AX driver
AX driver
Posts: 38
Joined: ThuJul01, 2004 12:54:12 AM
Location: Uithoorn

Post by cc-junk »

Ik heb rijbewijs in 1 keer gehaald. De desbetrffende examinator deed normaal gesproken motor rijexamens dus ik had een route die voor mototrijexamens is bedoeld. Bij het CBR Amsterdam stukkie snelweg naar halfweg (dorp tussen amsterdam en haarlem in) voor het stukkie bebouwde kom en binnen door over een touristische route terug naar het CBR.

En die examinator was wel heel relaxed. Hij ging in die auto zitten zetten de stuul op de achterste stand en draaide zijn rugleuning verder naar achter.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

De eerste keer dat ik opging had ik als rijexaminator de grootste lul die hier werkt. Mijn instructeur zei zelf al, als je nou dikke tieten had zoiu je wel slagen. Maar ik toch vol goede moed erheen. Onder het rijden was hij me dus de hele tijd aan het afleiden: allemaal rare vragen aan het stellen en hij had overal commentaar op. Zelf heb ik natuurlijk ook een paar stomme fouten gemaakt, zoals een beetje klungelen met het invoegen op de snelweg.

De 2de keer had ik gelukkig een andere instructeur, die was heel relax en zei al meteen: Het is niet erg als je fouten maakt, dat doen mensen in het verkeer ook, maar het moeten natuurlijk geen ernstige fouten zijn en dan slaag je met gemak :) Toen was ik dus al een heel stuk gerust gesteld. Ik heb wel een paar kleine foutjes gemaakt en met 50 over een gevaarlijk kruispunt gereden. Maar ik deed het goed genoeg en ben toen geslaagd!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

User avatar
Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 334
Joined: MonNov15, 2004 8:42:53 PM
Location: Hattem

Post by Wolfje »

Ik heb alles in een keer gehaald(zonder tussentijdsetoets).
Ik reed weg bij t CBR pak ik gelijk een stoeprandje mee met de achterband toen ik de weg opdraaide :? En t fileparkeren ging altijd vlekkeloos in de lessen(nu nog steeds hoor 8) )maar met t examen ik was druk bezig met fileparkeren zegt die kerel JA stop maar je gaat niet goed!ik dacht SHIT!!maar goed lekker verder gereden en na 20 min. stond ik weer op t CBR en toen zij hij gefeliciteerd ik was nog nooit zo blij om dat woor te horen! :D
I don't like my AX,I love it!!!

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Wat ik helemaal dodelijk irritant vond was dat bij mijn eerste keer afrijden mijn instructeur ook mee ging. Twee van die irritante ventjes die op je letten!

Verplicht een kopje thee/koffie drinken voordat je de weg op mag is ook erg dodelijk....

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

1e keer: als een baksteen. Vlak na het cbr onoverzichtelijke kruising met fietspad. Iets te hard, tegelijk met examinator remmen voor de uiteraard om de hoek stuivende fietser. Verder een rotonde waar ik voor wachtte, drie van die knuppels die zonder te knipperen voor m'n neus afslaan waarop degene achter mij ongeduldig wordt en naar me toetert. Conclusie examinator: je houdt het verkeer op. Nou, als ik was gegaan was ik zeker gezakt...

6 weken later bij een lief oud vrouwtje afrijden. Als een zonnetje. Lekker mee gebabbeld... Was als eerste weer terug bij het CBR.
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply