Automobiliste doodgegooid met stoeptegel

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Automobiliste doodgegooid met stoeptegel

Post by Brutus »

Automobiliste doodgegooid met stoeptegel
Uitgegeven: 10 januari 2005 10:12

AMSTERDAM - Een 30-jarige automobiliste uit Uden is zondagnacht om het leven gekomen nadat iemand een stoeptegel van een viaduct af gooide.

De stoeptegel brak rond middernacht op de A4 bij Rijswijk door de voorruit van haar auto en veroorzaakte zwaar hoofdletsel bij de vrouw. Ze overleed later in het ziekenhuis. De tegel werd van het viaduct Van Rijnweg gegooid.


Even voor middernacht werd een vrachtwagen geraakt door een zak met puin die van een iets verder gelegen viaduct was gegooid. De chauffeur van die vrachtwagen kwam met de schrik vrij. De politie in Rijswijk is op zoek naar getuigen van het ongeluk.


GVD.... Ik word hier zo kwaad van...
Wat kon die vrouw er toch aan doen? Wie haalt het in zijn zieke hoofd om een stoeptegel(!!!) van een viaduct te gooien.... Een STOEPTEGEL mensen.... :evil: :evil: :evil:

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

ik heb het ook gelezen ja en hoorde het net op het nieuws ook. Wat een ZIEKE actie. :evil:

omg het zou je vriendin, vrouw, zus ect zijn. :evil:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

het maakt mij niet uit WIE het is.. in dit soort gevallen leef ik net zo hard mee met een onbekende [wat bij mij niet zoveel is :roll:]

dit soort mensen die dit doen mag je van mij echt achter een auto binden en van groningen naar maastricht en terug slepen.. echt totaal geen medeleven mee

ziek gewoon
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Heb net gehoord dat als deze gast gepakt wordt hem moord ten laste wordt gelegd. (Dus geen doodslag)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

mafketel! een jong iemand of iemand met bar weinig verstand!

t wordt steeds gekker hiero!

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Onbegrijpelijk dit soort berichten, wat is hier de lol van? Om zoiets te doen bedoel ik dan.

AX_POWAH wrote:mafketel! een jong iemand of iemand met bar weinig verstand!

t wordt steeds gekker hiero!

AX powah


Wat dacht je dan van die perso(o)n(en) die in Alkmaar zo maar zonder reden mensen neersteekt, in de rug ook nog eens! :shock:

http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=449629&pagina=0&query=alkmaar&alleenrecent=on&bron=alles

Te ziek!
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ja das ook lekker. Nou is dat park waar ze het over hebben ook niet echt de meest geweldige plek om na donker uit te hangen hoor moet ik zeggen. Waarschijnlijk zijn die gasten zwaar onder invloed geweest van van alles en nog wat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Sander wrote:Waarschijnlijk zijn die gasten zwaar onder invloed geweest van van alles en nog wat.


Uiteraard geen excuus...

(maar weet dat je het ook niet zo bedoelde..) :wink:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik bedoelde het ook niet als excuus. Van mij mogen ze die gasten aan de hoogste boom in het victoria park ophangen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 324
Joined: ThuSep11, 2003 11:30:20 AM
Location: Delft

Post by WouterL »

Het is echt ziek idd!!! Je hoort het helaas de laatste tijd steeds vaker. Ook op het spoor ... stenen/bielzen die erop gelegd worden ... balken die boven het spoor gehangen worden ....

@ Sander: waar haal je vandaan dat ze aangeklaagd worden voor moord??

Ik hoorde gisteren op de radio een juridisch expert zeggen dat het poging tot doodslag was en aangezien het slachtoffer overleden is doodslag.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Sander wrote:Ik bedoelde het ook niet als excuus. Van mij mogen ze die gasten aan de hoogste boom in het victoria park ophangen.


of van hetzelfde viaduct afknetteren vlak voordat er een dikke vrachtwagen aan komt.

In dit soort gevallen is et jammer dat er geen doodstraf meer is, dr moet iets mis met je zijn om zoiets te flikken, iemand met een beetje verstand kan toch wel nagaan wat dr gebeurt als je zoiets flikt

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen
Contact:

Post by jeffrey van dal »

stomme samenleving tegenwoordig :evil:
eerdaags moet je een gepanserde auto hebben anders krijg je ook een stoeptegel door je raam,

een kogel vrij vest kan je niej zo makkelijk neer geschoten / gestoken worden :shock:
en een 9mm om je veilig te voelen,

nou waar gaat dit heen,
echt triest

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

WouterL wrote:Het is echt ziek idd!!! Je hoort het helaas de laatste tijd steeds vaker. Ook op het spoor ... stenen/bielzen die erop gelegd worden ... balken die boven het spoor gehangen worden ....

@ Sander: waar haal je vandaan dat ze aangeklaagd worden voor moord??

Ik hoorde gisteren op de radio een juridisch expert zeggen dat het poging tot doodslag was en aangezien het slachtoffer overleden is doodslag.


Ik hoorde op de radio dat het moord was. Ach laten we die discussie aan de experts overhouden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

IceByte wrote:of van hetzelfde viaduct afknetteren vlak voordat er een dikke vrachtwagen aan komt.


Lijkt me niet zo leuk voor de chauffeur van de vrachtwagen?

Maar ik ben het wel met jullie eens. Mensen doodmaken voor de lol, nee toch zeker!

Toch denk ik ook dat er vroeger ook veel dingen gebeurden, maar dat we er nu wat heftiger op reageren. In het dorp waar ik vandaan kom (vlak bij de belgische grens), werd toen ik klein was altijd gevochten door groepen belgen a 50 man tegen groepen kempenaars. Daar hoorde je in de krant niet eens iets over, tot er een keer weer een in het ziekenhuis belandde met ernstige steekwonden of hersenletsel. Dan kwam er bij de politieberichten in het buurtblaadje een klein stukje. Nu is het landelijk nieuws als er op deze schaal gevochten wordt! Denk maar eens aan die voetbalsupporters van een paar jaar geleden! Ik heb dus toch het gevoel dat we het nu sneller in de media te zien krijgen?
Grrrrrrr, Hot_femeel

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Vroeger was het niet zo hard als nu denk ik. Dan kreeg je een paar klappen en als je ging liggen was het over. Nu pakken ze messen en gaan ze door totdat er iemand dood is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Kan goed,

ik vecht nooit dus ik zou het zelf niet weten. Maar messen enzo en mensen ongelukkig slaan is niet alleen van deze tijd hoor!
Grrrrrrr, Hot_femeel

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

De Mentaliteit van tegenwoordig :(
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Ze hebben hem nog steeds niet. Gister was het nog even in opsporing verzocht. Ik hoop toch dat ze hem pakken.

Wel weer ander vaag nieuws op nu.nl. Een kleinzoon vermoord zijn oma!
:?

en dat verhaal uit Amsterdam. Van die vrouw waarvan de tas van de achterbank werd gestolen door jongens met een scooter. Ze zet de auto in de achteruit en rijdt de dader klem tussen auto en boom! Dood dus.
Daar heb ik veel en veel minder medelijden.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Ik vind het een strakke actie van die vrouw. Was uiteraard nooit haar bedoeling om die jongen dood te maken, dat is helaas een ongelukkige bijkomstigheid (gebroken been of wat dan ook had leuker geweest).

Maargoed dan moet je maar niet van die stomme acties uithalen.
AX GTi, sold!

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Eriks wrote:Wel weer ander vaag nieuws op nu.nl. Een kleinzoon vermoord zijn oma!
:?



Misschien hele vervelende/ mishandelende vrouw? Je weet het soms niet.
Grrrrrrr, Hot_femeel

Post Reply