verwaarloosd

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

verwaarloosd

Post by Wolfje »

Ik heb me AX GT nog niet zolang,maar hij liep niet echt geweldig.Dus hij word gemaakt koppakking en kleppendekselpakking lek oke kan gemaakt worden.Komen ze met alles nakijken een partij vage dingen tegen zoals een schakelstang vastgezet met tightwraps(zonder vermelding naar mij)! :shock: en het spruitstuk was lek heeft die vorig eigenaar zelf dicht geplamuurd ofzo!En die sukkel heeft er een uitlaatvan een 1.1 ondergedaan!En zo nog wel wat van die dingen.En dat noemt zich dan monteur!! :roll:
dat word een nieuwe uitlaat,spanrol nieuw,koppakking&kleppendekselpakking,distributieriem vervangen,laswerk *zucht*
Maar hij is nu in de maak
Last edited by Wolfje on SatJan15, 2005 6:32:02 PM, edited 2 times in total.
I don't like my AX,I love it!!!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

dat wordt een dure grap als je alles laat doen. Vooral die koppakking.... :?

Trouwens schakelstangen met tightwraps vastzetten kan ik nog wel begrijpen. Ik moest laatst ook een schakelstangetje (de kleinste van 12cm ofzo) Kostte me 24 euro!! Ken je nagaan als je ze alle 5 wil gaan vervangen.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Ik weet er alles van, die van mij was ook onderhouden door een monteur, maar de hele koeling, remmen en alles heb ik ook moeten vervangen. Misschien wel verkoop praatjes?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

Vijf???? schakelstangen??? Heb toch al een keer of twintig motoren van ax in en uit gebouwd maar er nooit meer dan drie gevonden?? wat voor type is dat als er vijf op zitten.

P. :)

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

nou 3 schakelstangen dan. Nog duur zat. Ik bedoelde ook heel die rotzooi die ervoor zit, naar de pook toe
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Wolfje »

FoxHunter wrote:Ik weet er alles van, die van mij was ook onderhouden door een monteur, maar de hele koeling, remmen en alles heb ik ook moeten vervangen. Misschien wel verkoop praatjes?

't lijkter wel heel veel op denk ik :?

Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Wolfje »

Kakelbont wrote:dat wordt een dure grap als je alles laat doen. Vooral die koppakking.... :?

Trouwens schakelstangen met tightwraps vastzetten kan ik nog wel begrijpen. Ik moest laatst ook een schakelstangetje (de kleinste van 12cm ofzo) Kostte me 24 euro!! Ken je nagaan als je ze alle 5 wil gaan vervangen.

Ik heb m'n auto na een week(eindelijk)weer terug en de prijs was best hoog want er zijn veel nieuwe onderdelen op gekomen,maar 1 ding ik kan er weer ff tegenaan :)en er was 1schakelstang kapot dat kostte me 5euro viel mee dus :D

Post Reply