Gebrek aan gereedschap

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Gebrek aan gereedschap

Post by q01z »

nu hebben we hier thuis best heel veel gereedschap.. en heel veel dingen ook dubbel..

maar in het hele huis is geen enkele sleutel 23!! wel alle andere maar geen 23.. en laat ik die nou net nodig hebben voor mn carterplug..

nu kan ik mn olie niet verversen en heb ik ruzie met mn vader :? en wrom? door ontbrekend gereedschap.. waarvan hij dan weer zegt dat ik het kwijtgemaakt heb.. want alles dat kwijt of kapot is, is mijn schuld.. zelfs al wist ik niet eens van het bestaan af..

[vb. mn zus liet eergister mn digicam vallen.. was het mijn schuld want ik had de kabel er nog aanzitten.. zo zijn mijn ouders dus.. ]
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Hahah..., dat zijn kl*te streken! :evil:

IK ken dat... De rollen draaien pas om als de spullen daadwerkelijk van jezelf zijn!

Je moet mijn ouders horen, "het studentje dat alles heeft" (Auto, laptop, digicam, digivideocam, mobieltje, PC, ext. HDD etc....)

Maar o wat willen ze daar wel wat dingen van gebruiken! Tja, dan kan ik ze daar ook mee pakken als er iets kapot gaat! Maar gelukkig ben ik niet zo en mijn ouders ook niet.. :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

BACO
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Sander wrote:BACO


baco slipte erover, was goedkope baco
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Waterpomptang
Moordenaar
Dop 24
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Brezan

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Sander wrote:Waterpomptang
Moordenaar
Dop 24


Ik bedoel maar! Er zijn genoeg alternatieven voor een sleuteltje 24 hoor :? beetje improviseren...
Freude am Fahren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

master-arnie wrote:
Sander wrote:Waterpomptang
Moordenaar
Dop 24


Ik bedoel maar! Er zijn genoeg alternatieven voor een sleuteltje 24 hoor :? beetje improviseren...


Sleuteltje 23...

Maar goed.. is dat al niet een speciale maat? Of was je em simpel weg gewoon kwijt ?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik was m zoiezo al kwijt..

mijn doppenset bestaat over het algemeen alleen uit axdoppen.. en deze had ik nog niet nodig gehad :roll:

morgen maar ff langs de praxis rijden..
Image

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Re: Gebrek aan gereedschap

Post by Kakelbont »

q01z wrote:nu hebben we hier thuis best heel veel gereedschap.. en heel veel dingen ook dubbel..

en heb ik ruzie met mn vader :? en wrom? door ontbrekend gereedschap.. waarvan hij dan weer zegt dat ik het kwijtgemaakt heb.. want alles dat kwijt of kapot is, is mijn schuld.. zelfs al wist ik niet eens van het bestaan af..



waaaa dat komt bekend voor zeg :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply