Oude lui op de weg

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

HAHAHA als je naast mij zit en je kan me gedachten lezen dan zou je schrikken van de hoeveelheid scheldwoorden die ik ken. Ik wordt hoe langer hoe gefrustreerder van al die mensen die een doos eieren achtering hebben liggen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Guest

Post by Guest »

Het is maar goed dat mijn vrouw dit niet leest,want ze zou het zeer discriminerend vinden.Ze is 20 jaar taxi chaufeur geweest met een verlengde mercedes en bezit haar groot rijbewijs en duwt haar xantia turbo overal tussendoor als er aan beide zijde maar 1cm.over is.En ik hoor haar precies als jij over mannen schelden.Dus nooit generaliseren.

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Maarten v E »

laatst had ik een leuke taxi chaufeuse in Delft. we moesten snel ergens zijn en stonden al 20 min in de file. W3e hadden nog 10 min om op een afspraak te ko men. Stelde ik eens voorzichtig voor om over de stoep te rijden....
hebben we toch heel wat meters over de stoep afgelegd....
er is nog hoop er bestaan nog goede vrouwelijke chauffeurs

gr

Maarten

Ap
AX Starter
AX Starter

Post by Ap »

Anonymous wrote:Het is maar goed dat mijn vrouw dit niet leest,want ze zou het zeer discriminerend vinden.Ze is 20 jaar taxi chaufeur geweest met een verlengde mercedes en bezit haar groot rijbewijs en duwt haar xantia turbo overal tussendoor als er aan beide zijde maar 1cm.over is.En ik hoor haar precies als jij over mannen schelden.Dus nooit generaliseren.

Uit onderzoek blijkt dat vrouwen minder ruimtelijk inzicht hebben, sensitiever zijn, beter zijn in wiskunde, 8000 woorden op een dag gebruiken tegen mannen 2000, voorzichtiger zijn in het verkeer etc. etc. Let wel, het gaat dus niet om alle vrouwen, maar om vrouwen in het algemeen. Het gaat me er niet om om te generaliseren (kusje voor je vrouw), maar om het gedrag van de categorie die het lastiger vindt om diepte in te schatten, de meeste hiervan zijn vrouwen (blijkt dus uit onderzoek dat dit met aanleg te maken heeft) maar natuurlijk zijn er ook kerels die "rijden als een wijf" (storing in de aanleg :?: ).
Fijn dat je vrouw zo goed auto kan rijden, maar dat kunnen de meeste toch? Als ze ook nog lekker door rijdt als er een bocht aankomt, dan ben ik ook blij.

freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by freewheeler »

In den beginne was er vrijheid... Men kon rijden waar en hoe men wilde. Later kwamen er veel ongelukken door mensen die beter niet konden rijden waar en hoe men wilde. Dus kwamen er regels. Door deze regels kwamen er veel ongelukken tussen deze die konden ?n deze die niet konden rijden, gewoon omdat de tweede groep niet kon rijden. Dus kwamen er plots nieuwe regels om van de 2 groepen 1 groep te maken: iedereen kan niet rijden. Het verkeersprobleem werd zo eindelijk opgelost volgens politie & rechtgevende macht.

Er geldt maar ??n regel in het verkeer, en daar zou ieder reglement op moeten gebaseerd zijn, ook al rijd je nu 30 of 300 km/u: HINDER NIEMAND EN BRENG NIEMAND IN GEVAAR. Daarnaast mag het voor mij best pure anarchie zijn...

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

freewheeler wrote:HINDER NIEMAND EN BRENG NIEMAND IN GEVAAR.

Daarnaast mag het voor mij best pure anarchie zijn...

ehm beetje wazig. Als in "Schiet nooit iemand raak, maar met een blinddoek om in de rondte schieten vind ik niet erg."

:!:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Kakelbont wrote:
freewheeler wrote:HINDER NIEMAND EN BRENG NIEMAND IN GEVAAR.

Daarnaast mag het voor mij best pure anarchie zijn...

ehm beetje wazig. Als in "Schiet nooit iemand raak, maar met een blinddoek om in de rondte schieten vind ik niet erg."

:!:

Worden we nu niet iets "te" filosofisch :?: Netjes rijden is niet moeilijk hoor
en als je je gewoon dood irriteerd aan mensen helpt VLOEKEN bij mij ALTIJD...
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by freewheeler »

good point Kakelbont, vind het plots ook een beetje daarop lijken.

Laat ons zeggen dat ik bedoel: als je weet wat je doet en je brengt geen mensen in gevaar, mag het van mij gerust sneller dan toegelaten. Je mag door het rood als er echt niemand te bespeuren valt. Je mag voor mijn part een rotonde omgekeerd nemen, ook als er weeral niemand te zien valt. Je mag van mij aan 140 km/u langs een school passeren, tenminste als het in de vakantie is, rond 5u 's ochtends, en je hebt voldoende zicht op de omgeving & je kent je auto & zijn limieten & blablabla

Nu ja ik hoop dat je weet wat ik bedoel

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

freewheeler wrote:... Je mag van mij aan 140 km/u langs een school passeren, tenminste als het in de vakantie is, rond 5u 's ochtends, en je hebt voldoende zicht op de omgeving & je kent je auto & zijn limieten & blablabla

Nu ja ik hoop dat je weet wat ik bedoel

Weet je wat de pest is met die scholen in Nederland :?: In een straal van 3 kilometer
hebben ze allemaal van die ******* drempels neergelegd... dus dat 140 kun je wel vergeten...
tenzij je natuurlijk een keertje ECHT wilt vliegen en daarna je AX naar de sloop wilt brengen... :wink:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Anonymous wrote:Het is maar goed dat mijn vrouw dit niet leest

Juh, mijn vriendin wordt ook boos als ik iets zeg over vrouwen in het verkeer. Ik doe het overigens alleen om haar te pesten :D
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik had gister ook weer het ultieme oude mazda rijders effect voor me..

invoegen op de snelweg.. 40km door het klaverblad.. dus ik denk, die geven nog wel gas en rijden tot aan het eind vd invoegstrook.. zoals elk normaal mens.. maar NEE.. deze ouwetjes bedachten dat het best leuk was om met 40 in te voegen op een druk stuk snelweg :D is ook best leuk..

het ging uiteindelijk net goed.. maar links en rechts schoten er autos voorbij en sommige de berm in die het niet aangeremt konden krijgen.. en ik zat daar nog achter.. en moest dus ook nog gaan invoegen! met mijn acceleratie vermogen :roll:

die ouwetjes bleven daarna overigens rustig 60 rijden op de rechterbaan.. echt levensmoe :roll: en zo oud waren ze nog niet eens.. 65 denk ik ofzo.. en das mn pa ook bijna!
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Op de vluchtstrook dan maar, een beetje op gang komen, en dan alsnog invoegen als ik jou was :lol:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

FoxHunter wrote:Op de vluchtstrook dan maar, een beetje op gang komen, en dan alsnog invoegen als ik jou was :lol:

er was daar geen vluchtstrook.. was op een brug :roll:
maar dat is idd normaal wel het slimste om te doen :)
Image

Post Reply