tentamens
Moderators: Rock's, webmasters
q01z wrote:bovendien is de boor van me pa verzopen.. ik denk niet dat hij daar om kan lachen..
Wow, das aal! Geef je vader maar het forumadres, dan kan hij hier zijn frustraties kwijt

Supermooi forum onderdeel trouwens, die frustraties! Ik ben sowieso een voorstander van flink schelden als iets tegenzit! Lucht lekker op!

Schoppen is niet goed natuurlijk!
-
- AX Master
-
- AX Master
school :evil:
Zou eigenlijk liever het woordje tentamens willen omwisselen voor school... is ook altijd zo ontzettend goed geregeld daar... niet dus.
Heb er echt geen zin in! (maandag weer) Kun je ook wel een beetje zien aan mijn cijfers
Geef mij maar vakantie, beetje dom vakantiewerk doen enzo...
Hier kun je trouwens nog wel zelf je berichten verwijderen, blijft dat zo?
Heb er echt geen zin in! (maandag weer) Kun je ook wel een beetje zien aan mijn cijfers

Geef mij maar vakantie, beetje dom vakantiewerk doen enzo...
Hier kun je trouwens nog wel zelf je berichten verwijderen, blijft dat zo?

-
- AX Master
-
- AX liefhebber
Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen. Ik weet niet precies hoe t allemaal zit in Nederland maar bij ons beginnen de scholen altijd pas op 1 september (behalve de universiteiten en hogescholen die pas beginnen op 14 september ofzoiets). Als ik in Nederland rondrij zie ik soms schoolgaande jeugd rondrijden op een donderdagmiddag om half twee
Vond ik wel raar, bij ons heeft iedereen gewoon op woensdagmiddag vrij... Blijkbaar is het 1001 jaar verschil tussen beide landen dus als iemand zich geroepen voelt om deze Belg nog iets bij te leren 

Om te beginnen zijn de zomervakanties in NL opgedeeld in 3 regio's. Noord, midden en zuid. Basischolen hebben andere vakantietijden dan op middelbare scholen. Middelbare scholen regio zuid moeten 6 sept weer beginnen, en hebben ergens eind oktober weer herfstvakantie. Net als ik trouwens (hbo).
Allerheiligen kennen we hier niet. Wel hebben veel scholen nog hemelvaartvakantie, maar ligt er vaak aan of ze met pasen vakantie hebben.
Weet niet precies wat je met schoolgaande jeugd bedoeld, maar als je scholieren op middelbare colleges bedoelt dan is het geen uitzondering dat je ze ziet fietsen rond half twee, want velen hebben een gatenkaasrooster en de uren ongelijkmatig verspreid over de 5 werkdagen. Dat was bij mij het geval tenminste.
En ik mag eigenlijk ook niet zo klagen want ik maak vrij weinig uren in de week, en dan hoef ik thuis ook nog niets zoveel te doen (op tentamenweek na)
Allerheiligen kennen we hier niet. Wel hebben veel scholen nog hemelvaartvakantie, maar ligt er vaak aan of ze met pasen vakantie hebben.
Weet niet precies wat je met schoolgaande jeugd bedoeld, maar als je scholieren op middelbare colleges bedoelt dan is het geen uitzondering dat je ze ziet fietsen rond half twee, want velen hebben een gatenkaasrooster en de uren ongelijkmatig verspreid over de 5 werkdagen. Dat was bij mij het geval tenminste.
En ik mag eigenlijk ook niet zo klagen want ik maak vrij weinig uren in de week, en dan hoef ik thuis ook nog niets zoveel te doen (op tentamenweek na)
Ax_Dude wrote:Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen.
Yo, maar dit deel van het forum is om te klagen, frustreren en schelden!
Hoe dan ook, ik zit vandaag weer de hele dag binnen met die k*t boeken! Maar ach, die k*t regen is er ook nog!
-
- AX liefhebber
?Eriks wrote:Ax_Dude wrote:Ik heb als Belg op school nooit te klagen gehad, 2maanden vrij in Juli en Augustus, 1 week met allerheiligen, 2weken met kerstmis en nieuwjaar, 1week met carnaval en dan nog eens 2weken met pasen.
Yo, maar dit deel van het forum is om te klagen, frustreren en schelden!
Hoe dan ook, ik zit vandaag weer de hele dag binnen met die k*t boeken! Maar ach, die k*t regen is er ook nog!
Ok als ik mag schelden