k*t roest!
Moderators: Rock's, webmasters
Roest dat is dat spul waardoor je vorige auto bijna uit elkaar viel Rob Als je het nou nog niet weet moet je bij deze auto even de achterbrug bekijken dan weet je het wel weer
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
-
- AX Master Spammer
Als ik een diesel had liep mijn auto toch echt wel op rooie
-brandstoftank in 2 delen splitsen, het gedeeltje bij de originele tankdop met gewone diesel gevult laten (voor eventueel pijlen door petten)
-extra brandstoffilter monteren op een verdekte plek (onder de auto of achter dashbord)
-en dan nog iets met benzinetoevoer slang doen. (door een kastje laten lopen ofzo waar de originele slang, en de 'rooie' slang ingaat, maar waar alleen de rooie uitkomt
maargoed....
-brandstoftank in 2 delen splitsen, het gedeeltje bij de originele tankdop met gewone diesel gevult laten (voor eventueel pijlen door petten)
-extra brandstoffilter monteren op een verdekte plek (onder de auto of achter dashbord)
-en dan nog iets met benzinetoevoer slang doen. (door een kastje laten lopen ofzo waar de originele slang, en de 'rooie' slang ingaat, maar waar alleen de rooie uitkomt
maargoed....
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX liefhebber
Kakelbont wrote:Als ik een diesel had liep mijn auto toch echt wel op rooie
maargoed....
gehehe kan je toch veel makkelijker doen je plaats een klein tankje ergens onder je auto waar je witte diesel in doet dan heb je de grote tank voor rooie.
maak je leiding naar die witte tank voor als ze controleren.
en ook 1 maar die verstop je ergens voor je grote tank makkelijkk toch
hmmm, roest geen problemen mee..
de gaten in m'n auto heb ik meer problemen mee, maarja gewoon dicht plamuren.....
de gaten in m'n auto heb ik meer problemen mee, maarja gewoon dicht plamuren.....
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707