Rijdt je gewoon de geldende snelheid, wordt je als belegen autorijder rechts ingehaald, capriolen uithalende turbo yub (eikel).
Zeker zijn dagopbrengst niet gehaald op de beurs...... hihihhihgih.
maar goed. Ik geniet weer, en scheld weer achter het stuur. maar voel me weer twintig jaar jonger
pechie der man....
pechie durft er nog niet in te rijden.
Begin toch aan me zelf te twijfellen....
Moderators: Rock's, webmasters
Begin toch aan me zelf te twijfellen....
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
Nou... de geldende snelheid op de teller van een ax wijkt soms nogal af... Mijn tellerbak wijkt al 7km/u af, van de vorige zelfs 10km/u. En ja, ik weet dat maar heel veel ook niet.
Dus ik kan me zo voorstellen dat hij gewoon wou doorrijden...
Ondanks de niet zo nette manier van inhalen.
Dus ik kan me zo voorstellen dat hij gewoon wou doorrijden...

AX 11TRE 1988
nee,,, volgens mij getuigd dit niet helemaal van verdraagzaamheid... zo als deze menneer inhaalde... dit is gewoon frustrerend. waar gaat dit naar toe in nederland. mmmmm volgende toch maar een 1.4 GT. ga ik ook maar weer wat sneller rijden.
pechie
pechie
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.
zo vlak voor de velsertunnel, waar een adviessnelheid geld van 90 per uur... tja dan moet je naar links, en als er dan rechts een vrachtauto die ook nog naar links wil. tja..... dan komt menneer met 150 tussen door..
De vraag is dit verstandig.... NEE. HET wordt zondags rijder is hier niet op zijn plaats. Dan zeg ik... ga lekker op een onbewoond eiland rijden.
stelletje...audi...zeepkisten op vierwielenrijders.
hihihhhh....
De vraag is dit verstandig.... NEE. HET wordt zondags rijder is hier niet op zijn plaats. Dan zeg ik... ga lekker op een onbewoond eiland rijden.
stelletje...audi...zeepkisten op vierwielenrijders.
hihihhhh....
In Duitsland geldt de ongeschreven regel "sneller verkeer heeft voorgang".
Dat houd ik ook in NL aan, en dat bevalt me wel... soms moet je ff gas loslaten, en je wil natuurlijk niet achter een vrachtwagen "vast zitten" maar daar word ik steeds handiger in
En als iemand zo nodig 60km/u te snel wil rijden is ie van harte welkom. De politie haalt ze wel van de weg
Dat houd ik ook in NL aan, en dat bevalt me wel... soms moet je ff gas loslaten, en je wil natuurlijk niet achter een vrachtwagen "vast zitten" maar daar word ik steeds handiger in

En als iemand zo nodig 60km/u te snel wil rijden is ie van harte welkom. De politie haalt ze wel van de weg