Al jaren koop ik consequent weer een Nokia bij aanschaf van een nieuwe telefoon maar of ik dit nu weer doe?
Mijn Nokia 5800 zat IN het hoesje en in mijn broekzak. En toen ik vanmiddag een telefoontje wilde plegen kon ik niks meer door het schermpje zien. Het hele schermpje is gebroken!
ik ben al is eerder met knul aangesproken, en dat is een wijze hoe je bijvoorbeeld je zoon(of familie) aanspreekt, niet iemand anders, dat is ongepast, en zo komt het nu dus ook over.
spreek je ook je klanten in de telefoonzaak aan met 'knul' ?
Ik had ook ooit eens een Nokia met een grote barst in het beeldscherm.. Weet niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, maar hij deed het nog prima! Tot op een dag ik hem op de grond liet vallen en ik allerlei kleurtjes op het beeldscherm door elkaar zag..
Ik had ook ooit eens een Nokia met een grote barst in het beeldscherm.. Weet niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, maar hij deed het nog prima! Tot op een dag ik hem op de grond liet vallen en ik allerlei kleurtjes op het beeldscherm door elkaar zag..