Vandaag was het echt een crisis-dag voor ons!
(We zijn namelijk allebei echt bang voor spinnen!)
En om even duidelijk te maken waar we vandaag tot DRIE keer toe mee geconfronteerd werden:
De eerste liep vanmorgen in de gang, de tweede kwam ik eind van de middag in de keuken tegen en de derde had zich vanavond niet al te best verscholen aan de onderzijde van een kussen van de bank!
Gatverjasses!
Hoe hou ik die <censuur> beesten buiten?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Uhm hoe hou je ze buiten goeie vraag, Die katten bij ons eten ook de vliegen en wespen die naar binne vliegen op Alleen nemen ook muizen mee naar binne. (wel dood) das dan weer minder.
Mijn vrouw is (voornamelijk was) panisch voor die beestjes .... ze was al bang voor een spinnetje van 1 cm ... laat staan als er 1 van 50 cm voorbij komt rennen met een gangetje van 85 km per uur ....
Ik vind ze zelf ook niet prettig, maar dat komt voornamelijk denk ik omdat ik bang ben dat ik mis sla .... de spin zijn turbo inschakeld en dat je voorlopig een uurtje of 3 aan het zoeken bent zodat je morgen niet
weer verrast word ...
Wij laten elke lente iemand langs komen die met een goedje alles om het huis inspuit.
Dit werkte goed, maar tegenwoordig doet hij het volgens mij zo erg verdunnen dat het bijna geen effect meer heeft ...
Je moet maar denken dat het lieveheersbeestjes zijn met lange benen ...
Rock's wrote:
Ik vind ze zelf ook niet prettig, maar dat komt voornamelijk denk ik omdat ik bang ben dat ik mis sla .... de spin zijn turbo inschakeld en dat je voorlopig een uurtje of 3 aan het zoeken bent zodat je morgen niet
weer verrast word ...