Takke Hond.

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

latex handschoentje aantrekken, drol oppakken, bij baasje van hond op zijn rug drukken, wegrennen, handschoentje uitdoen en klaar is kees.

hier in de buurt hebben we de zogenaamde poepzakjesautomaten.
staan her en der in straten, en daarmee moet het baasje de poep dus opruimen, en ik heb dus al is iemand zo'n zakje gesommeerd te gebruiken en dat ik anders die betreffende persoon achterna zou lopen tot hij thuis zou zijn en dan de politie zou bellen ..
chagerijnig dat ie keek, maar hij ruimde het wel op.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Hier heb je daar hondentuilaat tereinen voor. Maar dat gaat ook niet makelijk als je in rotterdam woont.

Ik wil opzich zelf ook wel een hond, Eentje die veel slaapt en weinig schijt :P

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

naast opgezette uilen hebben ze ook honden, misschien iets voor je ? scheelt ook weer dat je dan geen hondenbrokken hoeft te kopen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

Losroyos wrote:Hier heb je daar hondentuilaat tereinen voor. Maar dat gaat ook niet makelijk als je in rotterdam woont.

Ik wil opzich zelf ook wel een hond, Eentje die veel slaapt en weinig schijt :P
er is een heel mooi stukje grasveld aan de overkant van het bruggetje, maar ze zijn te lui om daar even naar toe te lopen. Ze schijten gewoon voor de brug. 10 meter verder en er is geen probleem.....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Tja, Das wel leijk. Toen me ouders nog bij elkaar waren hadden wij voor het huis ook een voetbalveldje, En als je dat tegen die honden bezitters zei dat het een speelveldje was kreeg je nog een grote bek ook. Terwijl je als je gewoon even net als ieder mens een rondje loopt je hem zo bij het spoor kan uitlaten daar komt veder niemand buitenom de grasmaaier van de gemeente.

we waren destijds jaar of 5 a 10 en de hond was belangrijker dan spelende kinderen.

Als je een hond neemt en geen zin het ding uit te laten neem dan gewoon geen hond of doe hem weg klaar, En ik neem aan dat de baasjes zelf ook geen zin hebben in 24/7 gekef, dus zet vor die honden een muziekje thuis aan zodat ze het omgevings geluid niet horen ;)

Post Reply