Takke Hond.

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Takke Hond.

Post by Losroyos »

Hoooh weekend uitslapen, Nou dat moet je hier is proberen, ongv 3x in de week rond kwart voor negen begint der me hier een hond knoeters hard in iemand zijn achtertuin te keffen.....

Krijg der helemaal de rambam van, Alleen elke keer als ik naar buiten kijk waar dat irritante k*t beest zich bevind is die al binne.

Denk dat ik binnekort iets met vuurwerk probeer ofzo mieter daar gewoon een bonk vuurwerk naar toe miss houd die dan zun smoel.

Zat ook al te denken aan hondebrokken met verdovings middel maar das te duur :P

Maar als ik er achter kom waar dat beest verblijft... Gaan we maar eerst is lief vragen of dat ding niet wat stiller kan doen. En anders doenn ze hem maar een muil korfje om....

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Dat je uberhoubt het idee hebt om dat beestje wat aan te doen maakt je in mijn ogen een eikel .... sorry hoor ... maar dat vind ik gewoon ...

Kwart voor 9 is toch niet vroeg ..... :roll: w8 eens ff .... voor die mensen die 's nachts om 3 uur schreeuwend (iets met diverse ziekte's en voetbalclubs) over straat lopen natuurlijk wel ... want die willen natuurlijk op bed blijven tot 12.00 uur.

Ouwe lul ? ... ik wel een beetje ...... dat komt vanzelf, :roll: waar was ik 16 jaar geleden ... waarschijnlijk was ik dan aan het werk in een rozenkas van 7 tot 13.00 uur...

de jeugd van tegenwoordig :? :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Ja eerst maar eens kletsen met de eigenaar lijkt me,

...daarna naar de rijdende rechter (daar zie je elke week dit soort dingen :roll:).

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Dat vuurwerk zouk niet naar hem toe gooien hoor :P Em zon slaap pil. naja is die wel ff rustig, maar niet dat die 5 uur onderzeil is ofzo :P zo erg is het nou ook weer niet.

Maar als je om half 4 gaat slapen is kwart voor 9 geen fijne tijd om wakker te worden. :oops: is het wel mokers irritant

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Kan me de reaktie van Losroyos heel goed voorstellen hoor!
Mijn buren hadden ook zo'n vreselijk irritant takke-beest ('n Papillonnetje, zo'n stom 'vlinderhondje'). Naast 't feit dat dat kreng ADHD heeft, had 't etter ook nog eens de gewoonte om vooral 's avonds na ongeveer 11:15u te beginnen met janken en blaffen (en dan ook nog eens met zo'n verwijfd blafje :roll:) en dat bleef dan vaak tot een uur of 1, half 2 door gaan. :evil:
En als je dan zelf graag om 10u, half 11 naar bed gaat, omdat de volgende morgen de wekker weer om 6u afloopt, dan kun je zo'n k*t-hond echt wel wat aan doen!

M'goe, heb het destijds ook opgelost door gewoon met de buren te gaan praten. Kijk, als zij niet weten dat jij last van 't kreng hebt, zullen ze uit zichzelf ook geen actie ondernemen (aangezien zij het zelf blijkbaar heel normaal vinden dat zo'n etter gewoon maar een beetje in 't wilde weg aan 't blaffen is. :roll:).

Zo, dat is eruit. :)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

whaha, Nee dit is zon laag geblaf niet van zon klein hondje dat ook als rat door het leven kan gaan :P

Maar ik ga heel vaak pas tegen half 4 4 uur slapen als dat ding dan begint om kwart voor 9 dan kan ik daarna niet meer slapen met als gevolg dat ik de hele dag naar de kl*te ben.

Ik kan niet in slaap komen als het buiten licht is (A) als ik al slaap gaat het wel goed :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Op tijd naar bed gaan is de oplossing...
Ik ga (bijna) dagelijks om 3.00u naar m'n mandje toe, en regelmatig moet ik er om 9.00u weer uit...
Kwestie van gewenning! En bekijk 't positief: Je hebt tenminste nog wat aan je dag! (Fantastisch klusweer vandaag! (Y))
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Mastenhose wrote:Op tijd naar bed gaan is de oplossing...
Ik ga (bijna) dagelijks om 3.00u naar m'n mandje toe, en regelmatig moet ik er om 9.00u weer uit...
Kwestie van gewenning! En bekijk 't positief: Je hebt tenminste nog wat aan je dag! (Fantastisch klusweer vandaag! (Y))

Als ik om 9 uur wakker ben zit ik me 2 uur te vervelen en dan pas word het leuk, die 2 uurtjes slaap ik liever :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:
Mastenhose wrote:Op tijd naar bed gaan is de oplossing...
Ik ga (bijna) dagelijks om 3.00u naar m'n mandje toe, en regelmatig moet ik er om 9.00u weer uit...
Kwestie van gewenning! En bekijk 't positief: Je hebt tenminste nog wat aan je dag! (Fantastisch klusweer vandaag! (Y))

Als ik om 9 uur wakker ben zit ik me 2 uur te vervelen en dan pas word het leuk, die 2 uurtjes slaap ik liever :P
Die twee uur kun je ook gebruiken om aan je AX te sleutelen!
Persoonlijk vind ik 9 uur een schappelijke tijd hoor...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Je kan ook met oordopjes gaan slapen. :D
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

...en dan naar het geluid van je eigen bloedsomloop gaan liggen luisteren? Nee, dank u. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

De AX staat niet voor me eigen deur, dus ben afhankelijk van hoelaat een maat van me wakker is.

Hopen dat ik er doorheen slaap morge vroeg.. En ik heb wel oordopjes maar dat zit voor geen meter, En met raam dicht slapen vind ik ook niet echt een optie :P

bollie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 104
Joined: MonFeb25, 2008 11:09:22 PM
Location: breda

Post by bollie »

ik zou eerst maar eens gewoon de eigenaren van dat beest opzoeken en niet allemaal met vuurwerk gaan lopen gooien..

naast auto's is dat namelijk ook een grote hobby van me en door dit soort acties worden de vuurwerk regels in nl strenger en strenger waardoor er voor de vuurwerkliefhebber steeds minder mogelijk is!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

MNM(tm) wrote:...en dan naar het geluid van je eigen bloedsomloop gaan liggen luisteren? Nee, dank u. ;)
Werkt bij mij heel goed. Neem ze vooral mee op vakantie en ik slaap er veel beter door! 8)

Ik heb trouwens ook een buurman die nog wel eens om half 9 een scooter warm draait om te kunnen verkopen... :x
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Losroyos wrote:
Maar ik ga heel vaak pas tegen half 4 4 uur slapen als dat ding dan begint om kwart voor 9 dan kan ik daarna niet meer slapen met als gevolg dat ik de hele dag naar de kl*te ben.
grow op man. Het is je eigen schuld. Word volwassen, ga gewoon op een normale tijd slapen, en sta op op een normale tijd, heb je nergens last van.

En inderdaad, dat je er over denkt om die hond wat aan te doen is echt ernstig ziek.

Die arme hond kan er niet eens wat aan doen. het komt door die mensen die honden nemen maar vervolgens geen idee hebben dat ze zon dier moeten opvoeden. Hoe moet zo'n hond nou weten dat ie niet mag blaffen als hem dat nooit duidelijk is gemaakt?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

mijn oplossing ? zelf terug blaffen lekker luid, doen ze hier ook in de buurt, is ook een hond die in de achtertuin gaat blaffen, en dan hoor je van die mensen overal uit verschillende directies dus ook blaffen, erg komisch, en daarna is het inderdaad stil, denk dat die mensen dan doorhebben dat het beest dus stil moet zijn.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Rock's wrote:Dat je uberhoubt het idee hebt om dat beestje wat aan te doen maakt je in mijn ogen een eikel .... sorry hoor ... maar dat vind ik gewoon ...

Kwart voor 9 is toch niet vroeg ..... :roll: w8 eens ff .... voor die mensen die 's nachts om 3 uur schreeuwend (iets met diverse ziekte's en voetbalclubs) over straat lopen natuurlijk wel ... want die willen natuurlijk op bed blijven tot 12.00 uur.

Ouwe lul ? ... ik wel een beetje ...... dat komt vanzelf, :roll: waar was ik 16 jaar geleden ... waarschijnlijk was ik dan aan het werk in een rozenkas van 7 tot 13.00 uur...

de jeugd van tegenwoordig :? :wink: :lol:
grietje wrote:
grow op man. Het is je eigen schuld. Word volwassen, ga gewoon op een normale tijd slapen, en sta op op een normale tijd, heb je nergens last van.

En inderdaad, dat je er over denkt om die hond wat aan te doen is echt ernstig ziek.

Die arme hond kan er niet eens wat aan doen. het komt door die mensen die honden nemen maar vervolgens geen idee hebben dat ze zon dier moeten opvoeden. Hoe moet zo'n hond nou weten dat ie niet mag blaffen als hem dat nooit duidelijk is gemaakt?
:Thnks

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

nou het is maar goed dat wapens in nederland verboden zijn, anders had ik wel een paar baasjes doodgeschoten hier in rotterdam. Die wandelende schijtfabrieken dumpen hier de hele buurt onder. Niet een beetje ergens aan de kant, nee hoor, gewoon voor de deur naast mijn auto. Van het blaffen heb ik niet zo'n last, maar voor de rest? Er hoeft maar één keer een hond tegen je auto aan te pissen en de hele buurt klatst je bumper onder. Mensen moet maar een snel leren hoe ze met honden moeten omgaan.... (voordat er ongelukken gebeuren)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Bij de iets grotere vis zaken kan je katapulten kopen, Zo kan je voor het vissen makelijk bijvoeren. Maar je kan der ook wel mee schieten als je wilt :P

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

Losroyos wrote:Bij de iets grotere vis zaken kan je katapulten kopen, Zo kan je voor het vissen makelijk bijvoeren. Maar je kan der ook wel mee schieten als je wilt :P
als die groot genoeg is om een drol mee te schieten in de nek van het baasje.... graag!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Post Reply