Dat is echt zon naai streek.
Als ik dat zou hebben zou ik precies hetzelfde doen denk ik.
pas op, gevloek!
Moderators: Rock's, webmasters
Hier onlangs in de straat ook zo'n slip-en-aanrijdingsverhaal.
Dader smeerde hem ook direct weer, maar kon helaas niet voorkomen dat een man die z'n hond uitliet z'n kenteken opschreef...
Politie stond hem dus al thuis op te wachten, meneer had de k*tsmoes:
"ik wilde al bij hem langsgaan hoor!"
right....
Succes meiske met de afhandeling, ik zou inderdaad even een 'buurtonderzoekje' houden.
Dader smeerde hem ook direct weer, maar kon helaas niet voorkomen dat een man die z'n hond uitliet z'n kenteken opschreef...
Politie stond hem dus al thuis op te wachten, meneer had de k*tsmoes:
"ik wilde al bij hem langsgaan hoor!"
right....
Succes meiske met de afhandeling, ik zou inderdaad even een 'buurtonderzoekje' houden.
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Nah er is niemand langsgeweest hoor...
En bij nader inzien is het al eerder in deze week sneeuw gebeurd, er waren namelijk geen auto-sporen naar mijn GT zichtbaar..... Dus moet voor de laatste sneeuwstorm geweest zijn.
Achja.. Het is wel lelijk hoor als je er langsloopt, over lengte van 1,5 meter ofzo gedeukt.... Lijkt wel een golfplaat. Fotos maar van de andere kant nemen
En bij nader inzien is het al eerder in deze week sneeuw gebeurd, er waren namelijk geen auto-sporen naar mijn GT zichtbaar..... Dus moet voor de laatste sneeuwstorm geweest zijn.
Achja.. Het is wel lelijk hoor als je er langsloopt, over lengte van 1,5 meter ofzo gedeukt.... Lijkt wel een golfplaat. Fotos maar van de andere kant nemen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).