pas op, gevloek!
Moderators: Rock's, webmasters
pas op, gevloek!
G*tver de ***
Loop ik net langs de GT
Zit me hele zijkant verneukt! Krassen over bijna de hele lengte inclusief deuken.
Heeft 1 of ander *** langsgegleden en niet eens even een briefje geplaatst ofzo.
Voorscherm, Deur en achterscherm naar de t*fus
Echt ******* die niet eens even melden wat er gebeurd is of een briefje plaatsen, grrrrr
Loop ik net langs de GT
Zit me hele zijkant verneukt! Krassen over bijna de hele lengte inclusief deuken.
Heeft 1 of ander *** langsgegleden en niet eens even een briefje geplaatst ofzo.
Voorscherm, Deur en achterscherm naar de t*fus
Echt ******* die niet eens even melden wat er gebeurd is of een briefje plaatsen, grrrrr
Last edited by grietje on ThuJan14, 2010 6:40:17 PM, edited 3 times in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb geen geld om het te herstellen... Of ik moet met ASN een dealtje kunnen sluiten maar die hebben het door dit weer al druk zat
En 'rustig aan', wil jou wel eens zien als een ander jou project, waar je 3 jaar veeeeel tijd en geld in hebt gestoken 'even' vernield
En 'rustig aan', wil jou wel eens zien als een ander jou project, waar je 3 jaar veeeeel tijd en geld in hebt gestoken 'even' vernield
Last edited by grietje on ThuJan14, 2010 4:23:22 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
eigen risico van 250 euro.....Bas_S wrote:Waarborgfonds
En daarbij, mochten ze de hele zijkant willen herspuiten weet ik vrij zeker dat ie total-loss verklaard word. Daar zit ik ook niet op te wachten...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
boeiend dat ie total loss gaat. als je maar centen beurt en het "wrak" mag houden.grietje wrote:En daarbij, mochten ze de hele zijkant willen herspuiten weet ik vrij zeker dat ie total-loss verklaard word. Daar zit ik ook niet op te wachten...
maar het blijft K dit soort grapjes
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Hm, ik kan me iets herinneren dan er een waarschuwing bij dit forum stond met dat er gescholden kon worden...
Desalniettemin, het is wel heel erg vervelend, zeker omdat het niet alleen lakschade betreft, maar ook deuken heeft veroorzaakt. Ik ken wel een methode waarmee ze krassen in de lak kunnen herstellen, zonder de hele auto te hoeven herspuiten, maar met deuken blijft het zichtbare schade.
Kijken hoe dat kan worden aangepakt, maar de lakstift zal het niet worden...
Desalniettemin, het is wel heel erg vervelend, zeker omdat het niet alleen lakschade betreft, maar ook deuken heeft veroorzaakt. Ik ken wel een methode waarmee ze krassen in de lak kunnen herstellen, zonder de hele auto te hoeven herspuiten, maar met deuken blijft het zichtbare schade.
Kijken hoe dat kan worden aangepakt, maar de lakstift zal het niet worden...
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
hahahaWYD wrote:Typisch een slogangevalletje.... het KAN in Almere
Was het op de parkeerplaats bij de winkel ofzo? Ik zou het ook in de gaten houden als je de kleur van de lak kunt zien van de dader, of er een schadeauto rond rijdt.
Nou het is veel erger, de GT staat al 2 weken stil achter het huis. Zijn maar 3 autos die daar dagelijks langsrijden, die van de buren namelijk (apart hofje...)
Maja het lijkt witte lak oid te zijn wat erop zit, en geen van die autos is wit.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
De pakkettenbezorgers van de TNT rijden hier in witte auto's...grietje wrote:hahahaWYD wrote:Typisch een slogangevalletje.... het KAN in Almere
Was het op de parkeerplaats bij de winkel ofzo? Ik zou het ook in de gaten houden als je de kleur van de lak kunt zien van de dader, of er een schadeauto rond rijdt.
Nou het is veel erger, de GT staat al 2 weken stil achter het huis. Zijn maar 3 autos die daar dagelijks langsrijden, die van de buren namelijk (apart hofje...)
Maja het lijkt witte lak oid te zijn wat erop zit, en geen van die autos is wit.
Maargoed, op al die auto's zit ook wel ergens schade hier...
Ben bang dat de dader op 't kerkhof ligt...(waar ie zeer zeker ook terecht zou komen als je erachter gekomen zou zijn dat hij tegen je auto aangezeten had en 't niet had gemeld...)
Blijf 't erg jammer vinden van je GT-tje!
Nou marco zo gevaarlijk ben ik nu ook weer niet
Maar ik vind het gewoon beetje slap, meld het gewoon even....
Ik ga wel even informeren of het nuttig is om het via waarborgfonds te doen en anders tja, heeft ie er nog wat deuken bij, opzich waren het niet de eerste...
Maar ik vind het gewoon beetje slap, meld het gewoon even....
Ik ga wel even informeren of het nuttig is om het via waarborgfonds te doen en anders tja, heeft ie er nog wat deuken bij, opzich waren het niet de eerste...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).