asmoer
Moderators: Rock's, webmasters
asmoer
dat ding wil 1!@%@! gotverpiellekes!%! niet los !
Lange staaf (1.5m), wiel vastgezet, erop springen: gedore-spul krom. Naja, niet erg, kruipolie in laten trekken. Nope. Verwarmd. Nope. Geen sjoege.
Nu heb ik al 4-5 gaten in die moer geboord.. geeft nog steeds geen krimp.
Heeft iemand nog tips hoe je zo efficient mogelijk uitboort? Met zo weinig mogelijk gaatjes dus?
Ben er nu een dag aan kwijt
Edit: het plan was vandaag 4 nieuwe remmen + aandrijfas. Jammer
Lange staaf (1.5m), wiel vastgezet, erop springen: gedore-spul krom. Naja, niet erg, kruipolie in laten trekken. Nope. Verwarmd. Nope. Geen sjoege.
Nu heb ik al 4-5 gaten in die moer geboord.. geeft nog steeds geen krimp.
Heeft iemand nog tips hoe je zo efficient mogelijk uitboort? Met zo weinig mogelijk gaatjes dus?
Ben er nu een dag aan kwijt
Edit: het plan was vandaag 4 nieuwe remmen + aandrijfas. Jammer
met een slagmoersleutel??? eerst ff vast, los, vast, los,... komt ie wel hoor, als je genoeg druk hebt natuurlijk want dat is dikwijls het probleem
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Ik denk niet dat "moment" het probleem is,
ik heb zonet de krik onder de sleutel die ik gebruik gezet. Na wat krikken kwam de auto omhoog.
Ik ga van de week eens op bezoek bij Boels, voor een slijptol met wat meer Testosteron. Die van mij maakt veel lawaai maar doet niet zoveel, dus ik zal er wel weer een met Oestrogeen gekocht hebben....
Sjonge. Hier werd zelfs ik bijna sjacharijnig van.
ik heb zonet de krik onder de sleutel die ik gebruik gezet. Na wat krikken kwam de auto omhoog.
Ik ga van de week eens op bezoek bij Boels, voor een slijptol met wat meer Testosteron. Die van mij maakt veel lawaai maar doet niet zoveel, dus ik zal er wel weer een met Oestrogeen gekocht hebben....
Sjonge. Hier werd zelfs ik bijna sjacharijnig van.
dit hoort misschien meer in technisch thuis, maar
Ik heb de bout goed bewerkt met de slijptol.
Alleen de laatste halve centimeter kan ik niet bij... die ring eromheen zit in de weg. Die lijkt me niet onbelangrijk...
Heeft iemand nog leuke tips?
Als het niet werkt, ga ik de aandrijfas zelf doorsnijden met de slijptol.. ik moet wat
Ik heb de bout goed bewerkt met de slijptol.
Alleen de laatste halve centimeter kan ik niet bij... die ring eromheen zit in de weg. Die lijkt me niet onbelangrijk...
Heeft iemand nog leuke tips?
Als het niet werkt, ga ik de aandrijfas zelf doorsnijden met de slijptol.. ik moet wat
-
- AX liefhebber
- Posts: 375
- Joined: TueOct28, 2008 9:40:49 AM
- Location: Enschede
- Contact:
Oh dat schrikken is uitgebreid gebeurd hoor M'n beitel is ook uitgebreid gebruikt. Het ging echt ff niet anders...
Hij leek zowel vastgeroest als vastgesmolten..
Ivar, heb je daar een plaatje van? En zijn die overal te krijgen? Ik twijfel ook over de originele, zit na te denken over alternatieven.
Bij de BX zit er gewoon een soort van paperclip door de as, kun je de bout gewoon met vaseline erom vastmaken, werkt ook
Hij leek zowel vastgeroest als vastgesmolten..
Ivar, heb je daar een plaatje van? En zijn die overal te krijgen? Ik twijfel ook over de originele, zit na te denken over alternatieven.
Bij de BX zit er gewoon een soort van paperclip door de as, kun je de bout gewoon met vaseline erom vastmaken, werkt ook
daarom zijn die moeren waar ik het over heb ook maar eenmalig bruikbaar.
Maar wees gerust, tis geen goedkope troep en ik ben echt niet bang dat het niet goed borgt.
ze verkopen bij de autoindus bergen van die moeren en het staat hier in de regio als een goede zaak bekend, tis niet van de markt ofzo he.
Maar wees gerust, tis geen goedkope troep en ik ben echt niet bang dat het niet goed borgt.
ze verkopen bij de autoindus bergen van die moeren en het staat hier in de regio als een goede zaak bekend, tis niet van de markt ofzo he.