rij ik vanochtend naar mijn werk. parkeer ik mijn auto en wil ik iets van de achterbank pakken. te lui om me om te draaien dus met een arm naar achteren graaien. kom ik er net niet bij dus nog ietsjes meer leunen en KRAK en vlieg naar achteren .
heb snel even gekeken wat het was volgens mij is de rail van de bodem losgeschoten.
leuke schommelstoel er aan overgehouden .
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.
kleutscher wrote:rij ik vanochtend naar mijn werk. parkeer ik mijn auto en wil ik iets van de achterbank pakken. te lui om me om te draaien dus met een arm naar achteren graaien. kom ik er net niet bij dus nog ietsjes meer leunen en KRAK en vlieg naar achteren .
heb snel even gekeken wat het was volgens mij is de rail van de bodem losgeschoten.
leuke schommelstoel er aan overgehouden .
Hmm, ja die oudjes hebben brakke stoelen... Wel balen :S
de frames zelf is sinds 1989 ziet meer zo bijster veel aan gewijzigd en de van '89 en eerder zijn niet zwakker maar hebben een probleem dat de onderbak van de stoelzitting kan breken door het ontbreken van een beugel tot vooraan.
net de boel even beter bekeken en inderdaad probleem zoals bij de link van MBa
hoe kan ik dit probleem het beste oplossen.
zoals degene dat op die fotos doet of is er nog een iets simpeler oplossing zonder alles uit de auto te hoeven slopen?
fotoootje
TO DO:
stoel weer aan de bodem bevestigen
eeuwige roestgaten behandelen
nieuwe handremkabel.
olie/koelvloeistof,filters, etc vervangen.
kleutscher wrote:hoe kan ik dit probleem het beste oplossen.
zoals degene dat op die fotos doet of is er nog een iets simpeler oplossing zonder alles uit de auto te hoeven slopen?
kwartiertje werk en het hele interieur staat buiten