Vandaag, een maand of 5 later, wil ik de auto weer op de weg hebben. Ik dus netjes alle, lees ALLE, documenten meegenomen om het mogelijk te maken. Maar k*t, transactie, zoals ze dat noemen

Kreeg ik een document mee dat naar de RDW gefaxt moest worden, bleek dat het niet kon omdat ik nog niet in de gemeente stond ingeschreven maar nog op 'buitenland' stond

Dus... naar het gemeentehuis, inschrijven. Vervolgens na weet ik hoeveel formulieren verder een uittreksel meegekregen en weer naar het postkantoor want nu moest het lukken...

GVD, weer geen transactie mogelijk zelfs niet met uittreksel. Maaaar, met paspoort moest 't lukken, zei ze. Dus paspoort gehaald en weer in de rij. Nee hoor, weer geen transactie mogelijk.
Nu alle teringzooi kopieeren en faxen naar de RDW in de hoop dat het volgende week eens doorgevoerd wordt van instantie naar instantie zodat de staat weer eens wat aan mij kan verdienen aan die heerlijke belastingen, taxen en weet ik het allemaal.
Ik wordt er schijtziek van... Nederland is gek op bureaucratie. In 1 ding hebben ze gelijk, het schept wel werkgelegenheid. Petje af voor onze regering