GODVERDOMME!
Kreeg vanochtend een sms van de buuf dat er auto's van een terreintje werden weggesleept ivm eventuele overlast.
Meteen m'n vader gebeld om m'n Clio weg te halen. Ik loop naar de Clio toe, m'n AX staat daar een paar auto's links van omdat m'n nieuwe GTI even bij mij op de oprit staat.
Zie ik vervolgens dit:

Geen laksporen en ook niet of nauwelijks krassen, maar dat betekend wel dat ik eens ga kijken of de 1.1 ok bij mij op de oprit kan zetten...
Spiegel is overigens alleen scheefgetrokken, eigenlijk geen schade.
Zo aangifte doen met deze foto's.
Overigens ook té zinloze frustratieschade aan de Clio! Ruitenwisser krom, niet boeiend (is alweer rechtgetrokken), maar er is wel vrolijk met een scherp iets (lijkt op een schroevendraaier) in de motorkap en het rechter portier gehakt!

Waar SLAAT het godverdomme op? Krijg de neiging om straks een camera op te hangen en de Clio en de 1.1 er weer neer te zetten! En als ik zie wie er dan losgaat op m'n auto's sla ik het licht uit z'n ogen totdat ik z'n pincode heb!
Even een verheldering: ben een zachtgekookt ei en tegen geweld, maar dit is gewoon vernielzucht, en dat lokt bij mij toch echt gewoon lichamelijke vernielzucht aan!