Na zich er eerst van verzekerd te hebben dat de ruitenwisser niet beschadigd is, bekijkt hij het vodje eens nader.
KENNISGEVING VAN BESCHIKKING
Rode Citroën, DG-NP-37, 08-05-2009, tijdstip 07:59, te Groningen.
De ambtenaar heeft geconstateerd dat op genoemde datum, tijdstip en plaats met het omschreven voertuig de gedraging werd verricht, die aan de achterkant is vermeld onder nummer R 584.
Sanctiebedrag 60 euro.
Mathijs baalt uiteraard stevig, als zijn vriendinnetje een half uurtje eerder zou zijn vertrokken was er immers niks aan de hand geweest.
Wanneer hij weer treurig thuiszit zonder vriendinnetje, besluit hij de kennisgeving van beschikking eens aan een nader onderzoek te onderwerpen. Wat houdt R584 precies in?
Volgens het gele papiertje zelf: (zone)bord (E1) (parkeerverbod(szone)).
Lekker duidelijk. Wanneer ik op internet verheldering zoek kom ik het volgende tegen:

Voor zover begrijpelijk, ware het niet, dat er bij mij in de buurt niet zo'n bord staat :S Wel een parkeerzonebord, maar daarom heb ik netjes een vergunning.
Wat wel zo is, ik stond gedeeltelijk buiten het parkeervak, wegens gebrek aan ruimte, echter dit was totaal niet hinderlijk. Mocht de diender mij hiervoor een boete hebben willen geven, dan was dat misschien wel terecht geweest, kinderachtig, maar terecht. Echter nu hij zo stom is geweest om er R584 op te zetten, ga ik deze boete aanvechten.
Iemand hier ervaring mee?