bumperklevende agenten

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

bumperklevende agenten

Post by DuFF »

zij pech, want ik reed netjes 120 en liet ze er niet langs.

agente/bijrijdster zat te telefoneren en kauwgomknauwend naar buiten te kijken. agent/bestuurder zat moeilijk te kijken.

ik zag geen lichtsignalen of een blauwe zwaailichten die aan waren, dus mijn motto was dan ook: je wacht maar op je beurt, ik ga niet harder rijden dan nodig is.

maar dan nog, die pipo's horen toch het goeie voorbeeld te geven ? :?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Nitroën »

Tja, die lui zijn zo hypocriet als maar kan... :?
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als ze jou nog een boete hadden gegeven ook, als je wel harder was gaan rijden...
Ik zou hetzelfde hebben gedaan als jij; laat die lui maar.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Verbaas me ook regelmatig hoe de arm der wet over de linkerbaan voorbij komt zetten zonder enig signaal... Flikkers...
Freude am Fahren.

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Koen NL »

gewoon op de rem trappen :P

:lol: (geintje natuurlijk, levensgevaarlijk)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

arnie wrote:Verbaas me ook regelmatig hoe de arm der wet over de linkerbaan voorbij komt zetten zonder enig signaal... Flikke rsn...
aangepast :P maar ja je hebt gelijk, je hebt goeie en slechte agenten.

en dit geval was het gewoon een piket-auto om van 't ene hoofdbureau naar het andere te vliegen... letterlijk en figuurlijk, vandaar dat ik 120 reed, en ze daarna niet in kon halen en ik toen alweer 150 reed..... :?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Ik kan me ook zo doodergeren aan dat soort gedrag van die blauwe petten.

Onlangs reed ik op een 50km/u weg, en zij reden 2 auto's achter me. Het hele stuk half over de streep, maar vanwege tegemoetkomend verkeer niet de mogelijkheid om in te halen.

Vervolgens stop ik voor het rode stoplicht, gooien ze de zwaailampjes aan rijden met een noodgang over de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer voorbij de 'rij' voor het stoplicht, kruisen de kruising en na de kruising gaan de blauwe lampjes weer doodleuk uit en rijden ze volgas weer verder.

Echt te belachelijk voor woorden, maar als ik eens haast heb en dergelijk gedrag vertoon (wat nog nooit gebeurd is overigens), dan kunnen we aan de kant en ff een verklaring afleggen waarom we 'zo'n haast hadden...', en dan laten ze je even gedwongen onthaasten, tijdens het schrijven van een boete...

Je zult me overigens niet horen over boetes voor te snel rijden of iets dergelijks, want die heb ik dan gewoon 'verdiend', had ik maar moeten zorgen dat ik niet gepakt werd... :wink:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Rooney »

arnie wrote:Verbaas me ook regelmatig hoe de arm der wet over de linkerbaan voorbij komt zetten zonder enig signaal... Flikkers...
Inderdaad! Gewoon achter hun aan gaan rijden met dezelfde snelheid :P Heb het 1 keer gedaan op de A15 moest er alleen eerder af dan hun maar reed wel lekker door :D
AX Soupapes 16 8)