Idioten

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Idioten

Post by Mastenhose »

Ik kan me zo ontzettend opwinden over personen zoals de persoon die vandaag de ravage in Apeldoorn heeft aangericht!
Kan gewoon m'n woede niet beheersen! Wat een ontzettende klootzak! (en dat is écht een understatement!!!!)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

Woorden schieten in dit geval te kort, ik kan er nog steeds niet bij dat iemand zoveel ellende kan aanrichten op een dag die als een feest begon. :evil:

Mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en hun verwanten.

Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

MrBBQ
AX Master
AX Master

onbegrijpelijk

Post by MrBBQ »

Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren.
Mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en hun verwanten.

Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Ik vraag me ook echt af wat die gast, die nu dus zelf ook is overleden (helaas eigenlijk) met zijn Swift dacht aan te richten bij een bus? :roll:

Ik begrijp dit soort acties echt niet. Kan me er helemaal niets bij voorstellen... :x
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Onbegrijpelijk hoe iemand zoiets kan doen... En vooral al die onschuldige burgers.
AX-kopen is verslavend.

v.andriessen
AX Master
AX Master

Post by v.andriessen »

Dit is waarschijnlijk een man geweest die echt een wanhoopsdaad heeft gepleegd.
Ik heb gehoord dat hij net ontslagen was. Hij was ook nogal een eenzame man, dus niemand om mee te praten. Ik vermoed dat hij een brief naar de koningin heeft geschreven en daar dus geen of niet fatsoenlijk antwoord op heeft gekregen. (zij kan zich immers ook niet over elk individu bekommeren)
Dit is waarschijnlijk een enorm uit de hand gelopen, volkomen in een psychose, half over nagedachte, zeer zeer domme actie geweest.
Hij schijnt het wel een beetje te hebben voorbereid, maar echt er over na gedacht.....
Het is heel goed mogelijk dat hij na het raken van de eerste dranghekken niets meer heeft kunnen zien door de gebarste voorruit. Dus of hij nu echt willens en wetens door de meenigte is gereden is ook niet duidelijk. Dat hij uiteindelijk de bus wilde raken, heeft hij bekend in zijn laatste uren.

Dit is een in en in trieste gebeurtenis geweest en verschikkelijk voor alle mensen die stonden te kijken, geraakt zijn of familie waren van de slachtoffers.

Ik hoop dat hierdoor niets veranderd aan de vrolijkheid en openheid van het koningshuis. Ik hoop dat zij altijd in die open bus blijven rijden en zich niet bang gaan voelen.

Hier zou eigenlijk een les uit moeten geleerd worden.... maar eigenlijk ook weer niet.
Karst T leeft niet meer en we zullen nooit echt zijn bedoelingen weten. Ook zal hij nooit kunnen nadenken over hetgeen wat hij heeft aangericht.

Hier wil ik het bij laten.......
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Guido_AXGT »

Ik vind het zo sneu dat het Apeldoorn is, kan niet stommer:"ff Apeldoorn bellen..." :?

v.andriessen
AX Master
AX Master

Post by v.andriessen »

Guido_AXGT wrote:Ik vind het zo sneu dat het Apeldoorn is, kan niet stommer:"ff Apeldoorn bellen..." :?
nou dat doen we dus niet meer.... stel je voor dat de servicewagen een zwarte suzuki swift is..... :wink:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Post Reply