Uitgeblust...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Uitgeblust...

Post by Tijmen »

Heb je dat ook wel eens? Dat je op dinsdagavond al zo kapot bent dat je je afvraagt hoe je de rest vn de week gaat volmaken?

Pfff project op m'n werk wat nogal veel energie vreet, wat een gedoe allemaal zeg......
AX GTI '91

q01z
Total admin
Total admin

Re: Uitgeblust...

Post by q01z »

Tijmen wrote:Heb je dat ook wel eens? Dat je op dinsdagavond al zo kapot bent dat je je afvraagt hoe je de rest vn de week gaat volmaken?

Pfff project op m'n werk wat nogal veel energie vreet, wat een gedoe allemaal zeg......
ik heb vanmiddag op me werk geprobeerd de grote rolcontainer met mn handen te vervormen..
dus ik snap volledig wat je bedoeld ;)
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Tijmen wrote:Heb je dat ook wel eens? Dat je op dinsdagavond al zo kapot bent dat je je afvraagt hoe je de rest vn de week gaat volmaken?

Haha. Momenteel herken ik het niet. Maar ben maar blij dat je moe bent van het vele werken. Ik ben tegenwoordig moe van het thuiszitten tijdens de werktijdverkorting en het vervelen @ work.

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Guido_AXGT »

Wat doen jullie allemaal voorn werk? Of bestaat er al zo'n topic?

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Jup, thuisgekomen, eten, uurtje rusten, en daarna studeren waarmee ik net pas klaar ben. En dat gaat zo een hele week door momenteel.

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Ik kan me daar goed bij inleven. Vanmorgen om 7u begonnen en pas om 00.30u zonet gedaan. Nu heb zodanig veel adrenaline dat ik niet kan slapen en morgen moet ik terug vroeg op...
AX-kopen is verslavend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Af en toe er even lekker tussen uit gaan doet wonderen. Bossie denkt terug aan afgelopen weekend, het was best lekker in Barcelona 8)
Image Image Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Ben idd blij dat nog gewoon werk heb en het is ook verrekte leuk, gedeeltelijk omdat het een enorme uitdaging is om voor elkaar te krijgen wat je zelf wil. Als het lukt geeft dus een enorme kick :)

En ja, soms lukt het ook niet. 8 maanden werk in 5 minuten weggevaagd en de opdracht datzelfde binnen twee weken over te doen. Ow en een boel zeurende mensen :roll:

anyway, gewoon volhouden!
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ik begrijp je volledig en dan heb ik nog geen eens werk, sterker ik wou dat ik het had.. .:roll:

bij mij komt die ongeloofloze k*t opleiding me strot uit, maar ja ik 'hoef' nog maar 1 jaar :roll:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

grietje wrote:Ik begrijp je volledig en dan heb ik nog geen eens werk, sterker ik wou dat ik het had.. .:roll:

bij mij komt die ongeloofloze k*t opleiding me strot uit, maar ja ik 'hoef' nog maar 1 jaar :roll:
hehe tot halverwege het laatste jaar heb ik nooit begrepen dat mensen in het laatste jaar nog stoppen met hun opleiding, maar ook ik had me eigenlijk al 'los gemaakt' van school en was er dus écht klaar mee.

Nu ik aan het werk ben denk ik trouwens nog vaak met veel plezier aan m'n studententijd terug!
AX GTI '91

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Tijmen wrote:
grietje wrote:Ik begrijp je volledig en dan heb ik nog geen eens werk, sterker ik wou dat ik het had.. .:roll:

hehe tot halverwege het laatste jaar heb ik nooit begrepen dat mensen in het laatste jaar nog stoppen met hun opleiding, maar ook ik had me eigenlijk al 'los gemaakt' van school en was er dus écht klaar mee.

Nu ik aan het werk ben denk ik trouwens nog vaak met veel plezier aan m'n studententijd terug!
:sign3:
Als je studeert wil je alleen maar werken, en vice versa! :D
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ik zie echt geen reden om 'leuk'aan me studenten tijd terug te denken :P:P
Vind er geen reet aan, iedereen vind het zo leuk om zichzelf elke avond dood te drinken in een bar maar op een of andere manier heb ik die humor nooit gesnapt :P

Maja werken is vast net zo erg qua stress en geen vrije tijd maaaaar dan heb ik teminste geld, iets wat ik nu ooook al niet heb :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

ja tegen voldoende geld kan echt helemaal niks op :)

dat drinken in een bar vond ik trouwens best wel leuk (tsja;) )

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

grietje wrote:Ik zie echt geen reden om 'leuk'aan me studenten tijd terug te denken :P:P
Vind er geen reet aan, iedereen vind het zo leuk om zichzelf elke avond dood te drinken in een bar maar op een of andere manier heb ik die humor nooit gesnapt :P

Maja werken is vast net zo erg qua stress en geen vrije tijd maaaaar dan heb ik teminste geld, iets wat ik nu ooook al niet heb :P
De studententijd was een mooie periode, maar ik zou echt niet meer terugwillen naar het full time studeren. Vrije tijd heb ik nu ook genoeg, en het geld stroomt ook voldoende binnen, maar dat vliegt er nu ook 3x zo hard uit, zeker in het weekend.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Tsja, ik heb me nooit echt actief ingezet voor m'n studies (misschien dat ik ze daarom ook nooit heb afgemaakt?), maar die tijd was wel altijd super hoor.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

mijn euhm studies waren ook best leuk
Telkens smiddags pintelieren en tijdens de les CCNA Age of Empires 2 spelen tegen de leerkracht, en hem inmaken 8) (en dan spieken tijdens de examens, en dan gebuisd zijn voor dat vak omdat praktijk niet zo goed lukte)
AX-kopen is verslavend.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

@ citrofenwick, gaat dat zo in heel belgië? want dan is er natuurlijk een groot mysterie opgelost :lol: .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

DuFF wrote:@ citrofenwick, gaat dat zo in heel belgië? want dan is er natuurlijk een groot mysterie opgelost :lol: .
hahaha. ja ook in NL hoor duff. medal of honor gedurende 3 uur per dag. Ook tegen leraren. vanaf 12 uur in de kroeg omdat die dan open ging. Tussen blokuren bier drinken en zorgen dat je alles het eerste blok al had gedaan omdat je het tweede na 4 duvel alleen nog maar op je bureau kon liggen. Gewoon proeftentames overschrijven op tentamen en eenn 5,5 krijgen omdat de methode wel goed was ;).
Na school weer bier drinken. 's avonds werken en dan 3x per week daarna terug de kroeg in.
Je kan dan begrijpen dat ik best een probleem had toen ik mijn studie had afgerond en ging werken. Eerst 3 maanden cold turkey afkicken. dat ging goed maar heb er geen spijt van. Wel grappig dat nu mijn studie al die studenten contacten bijna voor 90% vervallen zijn en das wel jammer.
Enige wat ik nu anders zou doen is het alcohol gebruik denk ik. Dat was niet bepaald iets om trots op te zijn achteraf. Kun je nagaan ik heb zelfs dus nooit op kamers gewoond, da was nog erger geweest ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Nog gekker: in de vakantie naar school gaan om in de kantine "Magic - The Gathering" te spelen. ;)

Aanvankelijk waren we begonnen met gewoon alleen in de pauzes te klaverjassen, maar zelfs daar werden na een tijdje al lessen voor geskipt.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply