Een Gele kaart van de brandweer!
U heeft uw auto fout/slordig geparkeerd. Daarmee riskeert u een bof of een wielklem. Maar wat u zich waarschijnlijk niet realisteert is, dat u ook een snelle doorgang voor de brandweer onmogelijk maakt.
Bij brand telt elke seconde. wist u dat een kleinbrandje zich in enkele minuten kan ontwikkelen tot een grote uiteenslaande brand? Daarom is het heel belangrijk dat de brandweer met een tankautospuit en de autoladder snel ter plaatse kan zijn.
Houdt u daar in vervolg s.v.p. rekening mee? Correct parkeren is neit alleen goed voor uw portemonee, maar ook voor de brandveiligheid in deze plaats.
De brandweer
Foto:

De hele straat stond vol straat verderop was gister ook nergens plaats, altijd een parkeer probleem, wat moet ik dan in me auto blijven zitten?
ik heb zelf ook een hekel aan fout parkeerders, maar ik ben niemand tot last waar ik nu sta, op de parkeerplaats tussen de huizen word wel eens met 2 wielen op de stoep geparkeerd aan beide kanten dan kan je er met een stationwagen net door(met de brandweer auto niet) daar is nog nooit een briefje geplakt als daar brand komt kan die er niet bij, voor mijn auto hoeft een brandweer auto geen eens te remmen kan er zo langs.
Het gaat mij niet om dat papiertje maar wel om de kortzichtigheid van die mensen, verder het wijsneuzerige gedoe met dat briefje.
Heb een sterk vermoeden dat het briefje van een Ex buurjongen van wat huizen verderop is, die mensen hadden altijd wat tegen mij, zijn auto stond er gister namlijk toen ik savonds thuiskwam, en toen het briefje er lag was zijn auto weg, of het moet wel heel toevalig zijn dat er een brandweerman niks te doen had op 1e paasdag en dus maar briefjes ging plakken.
Zo dat is eruit