Vorige week met de sneeuw op een ijsplaat gekomen en zo een lantaarnpaal dwars door mijn koplamp.
Chassis krom dus voor mij total loss.
De HZ-RR-38 is officieel dood.
De onderdelen zullen gebruikt worden voor mijn broers en broertjes AX. de moter gaat morgen over en de rest word naar de sloop gedaan.
Dus mensen als je nog onderdelen zoekt voor een 5 deurs AX varierend van een net intrieur tot deurpanelen enzo dan hebben jullie vanaf nu 2 dagen om ff een berichtje te sturen. want anders is het schrot.
Ik blijf nog wel rondhangen op het forum aangezien mijn nieuwe auto een Peugeot 309 dezelfde moter heeft.
Groetjes Arjan
Rest in Pieces
Moderators: Rock's, webmasters
- arjanklepper
- AX liefhebber
Rest in Pieces
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
- arjanklepper
- AX liefhebber
hey cin.
Ik keek net op je wie=wie maar het is geen intrieur die past bij jouwe.
Het is die bruine beetje kriebelstof met beetje paars en andere kleurtjes erin. ik heb nooit geweten welke kleur het was. voor de rest heb ik straks ook nog een raam spoiler over aangezien mijn broes beiden voorzien zijn de onderspoiler is al doorgegeven aan mijn broer.
voor de anderen.
klein lijstje van mogelijke dingen die overgenomen kunnen worden.
- bovenraam spoiler mat zwart incl pootjes
- linker koplamp.
- linker knipperlicht
- gordels
- typer 2 stuurtje.
voor de rest roep maar wat je nodig heb dan kan ik kijken of het eraf te slopen is en nog goed is.
Ik keek net op je wie=wie maar het is geen intrieur die past bij jouwe.
Het is die bruine beetje kriebelstof met beetje paars en andere kleurtjes erin. ik heb nooit geweten welke kleur het was. voor de rest heb ik straks ook nog een raam spoiler over aangezien mijn broes beiden voorzien zijn de onderspoiler is al doorgegeven aan mijn broer.
voor de anderen.
klein lijstje van mogelijke dingen die overgenomen kunnen worden.
- bovenraam spoiler mat zwart incl pootjes
- linker koplamp.
- linker knipperlicht
- gordels
- typer 2 stuurtje.
voor de rest roep maar wat je nodig heb dan kan ik kijken of het eraf te slopen is en nog goed is.
balen van je AX zeg.. zat, zo op het oog, nog mooi in de lak en je hebt er veel aan gedaan he?? zat nog eens je wie-is-wie door te lezen.. zonde :-Sarjanklepper wrote: voor de rest roep maar wat je nodig heb dan kan ik kijken of het eraf te slopen is en nog goed is.
euhm, ik plunder niet graag, maar als het anders naar de sloop gaat: hoe zijn de remklauwen er aan toe? bij mij is het ontluchtingsventiel eraf gebroken.. aangezien het type 2 is, is het volgens mij hetzelfde soort? volgens hbase wel iig

dank! groet!
Raoel
- arjanklepper
- AX liefhebber
Hey raoul.
plunderen mag hoor.
ehm de remklauwen voor zijn bij mij nog best.
alleen de blokken hebben we eruit gehaald aangezien mijn broers blokken versleten waren.
ik zal ff aan mijn broertje vragen of hij ze er even af kan halen voor je. dan hoor je later wel of ze echt nog in goede staat zijn en hoe we ze gaan verzenden of ophalen ofzo.
groet arjan
plunderen mag hoor.
ehm de remklauwen voor zijn bij mij nog best.
alleen de blokken hebben we eruit gehaald aangezien mijn broers blokken versleten waren.
ik zal ff aan mijn broertje vragen of hij ze er even af kan halen voor je. dan hoor je later wel of ze echt nog in goede staat zijn en hoe we ze gaan verzenden of ophalen ofzo.
groet arjan