Schade aan onze smurf

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Okasha
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 21
Joined: SatMay03, 2008 7:54:33 AM
Location: Den Haag

Schade aan onze smurf

Post by Okasha »

Komt mn vriendin terug uit Drenthe met ons smurfje zie ik dit: :arrow:

Image

Image

Image

Waarschijnlijk gebeurd op een parkeerplaats.. Hij heeft middagje op een terrein gestaan bij winkels van Hoogeveen.. :(

Kleine deukje bij het slot zat er trouwens al. Te zien aan de krassen is er iemand langs gegaan ofzo? Eikels.. niets achtergelaten natuurlijk. beter is een of andere bijstandsmoeder met 3 kids, dan vind ik het prima, maar grote kans dat het een dikke bak was natuurlijk.

Binnenkort maar eens van binnenaf schop tegenaan geven en dan gewoon weer verder rijden :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Dat is best wel een deuk waarmee hij totall loss verklaard zou kunnen worden. Sluit de deur nog wel?

Het lijkt me trouwens ook wel iets wat men toch ECHT gemerkt moet hebben, dat ze niet ff briefje achterlaten ofzo :S
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Okasha
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 21
Joined: SatMay03, 2008 7:54:33 AM
Location: Den Haag

Post by Okasha »

De deur sluit nog prima gelukkig. Verder ook geen problemen ermee. Dit is inderdaad echt niet ongemerkt gegaan, zitten lange krassen langs de auto en de deuk is ook best flink natuurlijk.

Maar euh, totalloss? Ik ga het niet laten fixen natuurlijk, ik kom hier verder toch wel mee door de APK? deze is toch alleen voor veiligheid? De veiligheid is verder niet in gevaar natuurlijk

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Neuh voor APK is het geen probleem!

als je deur goed sluit teminste

Maar als je hem zou moeten laten maken zegmaar, zou t wel eens flink slecht uit kunnen pakken.
We hadden gister een micra uit 2003 ofzo met ook deur en achterscherm deuk schade zoals jou en die was op t randje van totall loss, en ik kan me voorstellen dat een AX minder dagwaarde heeft :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply