Aankopen via internet...
Moderators: Rock's, webmasters
-
- profiel verwijderd
Aankopen via internet...
Afgelopen week een tweedehands einddemper gekocht via internet.
Geen foto beschikbaar, maar er werd me wel meegedeeld in de email dat de demper OK was, alleen wat oppervlakkige roest (wat geen probleem is, kwestie van schuren en netjes in de hittebestendige lak spuiten).
Gisteren is de demper bezorgd. Blijkt dat er een plaat opgelast is, omdat de demper al eerder lek geweest is. Aan de andere kant, waar (nog) geen gelast zit, zit een gaatje van 4x1mm. Niet een groot gat dus, maar wel een lekke demper!
Hopelijk reageert de verkoper nog en kunnen we tot een oplossing komen. Leuk hoor, dat kopen via internet, het gaat doorgaans ook goed, maar eens in de zoveel tijd lijkt het erop dat je een miskoop doet...
Geen foto beschikbaar, maar er werd me wel meegedeeld in de email dat de demper OK was, alleen wat oppervlakkige roest (wat geen probleem is, kwestie van schuren en netjes in de hittebestendige lak spuiten).
Gisteren is de demper bezorgd. Blijkt dat er een plaat opgelast is, omdat de demper al eerder lek geweest is. Aan de andere kant, waar (nog) geen gelast zit, zit een gaatje van 4x1mm. Niet een groot gat dus, maar wel een lekke demper!
Hopelijk reageert de verkoper nog en kunnen we tot een oplossing komen. Leuk hoor, dat kopen via internet, het gaat doorgaans ook goed, maar eens in de zoveel tijd lijkt het erop dat je een miskoop doet...
Re: Aankopen via internet...
Altijd zorgen dat ze een foto mailen.Mastenhose wrote:Afgelopen week een tweedehands einddemper gekocht via internet.
-
- profiel verwijderd
Uiteraard heb ik gevraagd om een foto, maar die kon hij niet maken vanwege het feit dat hij nog geen digicam bezit.
Ander scenario kan ook zijn dat ze je een foto van een geheel andere demper en dan kun je nog hetzelfde probleem hebben, wat dat betreft doen foto´s me ook niet altijd evenveel...
In mijn ogen moet er toch ook nog een basis van vertrouwen kunnen zijn.
Ander scenario kan ook zijn dat ze je een foto van een geheel andere demper en dan kun je nog hetzelfde probleem hebben, wat dat betreft doen foto´s me ook niet altijd evenveel...
ben ik met je eens. maar er zijn altijd boeven.Mastenhose wrote:Uiteraard heb ik gevraagd om een foto, maar die kon hij niet maken vanwege het feit dat hij nog geen digicam bezit.
-
- profiel verwijderd
Het is inderdaad jammer dat er mensen zijn die op deze manier aan anderen willen verdienen.rally wrote:ben ik met je eens. maar er zijn altijd boeven.
Overigens, heb vandaag pas bij de verkoper gemeld dat de demper niet zo is als dat hij beschreven heeft. Hij heeft dus (nog) geen kans gehad om te reageren. Wil niet te voorbarig zijn met het trekken van conclusies aan het adres van de verkopende partij. Misschien lost ie het nog keurig met me op, maar dat is even afwachten.
Ik hoop het voor je.Mastenhose wrote:Het is inderdaad jammer dat er mensen zijn die op deze manier aan anderen willen verdienen.rally wrote:ben ik met je eens. maar er zijn altijd boeven.
Overigens, heb vandaag pas bij de verkoper gemeld dat de demper niet zo is als dat hij beschreven heeft. Hij heeft dus (nog) geen kans gehad om te reageren. Wil niet te voorbarig zijn met het trekken van conclusies aan het adres van de verkopende partij. Misschien lost ie het nog keurig met me op, maar dat is even afwachten.
dempers gewoon ophalen en niet laten opsturen.
of op de sloop kijken, soms gaan er axjes naar de sloop met bijna nieuwe uitlaatlijnen, dit zien ze op de sloot en die demonteren het en gooien het IN de ax, zodat het niet snel roest en meer waard is.
ik heb voor 25 euro een vrijwel nieuwe demper van de sloop
of op de sloop kijken, soms gaan er axjes naar de sloop met bijna nieuwe uitlaatlijnen, dit zien ze op de sloot en die demonteren het en gooien het IN de ax, zodat het niet snel roest en meer waard is.

Spreken is goud, Ductape is zilver.
hij zal wel een sport demper gekocht hebben. een sport demper koop je al vanaf € 59,- nieuw universeel . gebruikt is altijd maar afwachten wat je krijgt ziet de buitenkant er goed uit dan is de binnenkant verrot.DuFF wrote:dempers gewoon ophalen en niet laten opsturen.
of op de sloop kijken, soms gaan er axjes naar de sloop met bijna nieuwe uitlaatlijnen, dit zien ze op de sloot en die demonteren het en gooien het IN de AX, zodat het niet snel roest en meer waard is.
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- Beginnend AX liefhebber
-
- profiel verwijderd