Ik heb echt barstende koppijn, niet alleen van die bulten die het dak in mijn hoofd heeft gemaakt, maar ook vanwege ' jezus hoe kon ik zo stom zijn' en de 'pijn' die liefdesverdriet heet.
En het bergingsbedrijf wil hem zsm weg hebben, dus ik moet ook met spoed opzoek naar een plek om hem te strippen want ik heb een GT zonder wielen hier op de oprit :S
Zo naar de sloop is zonde, dan krijg ik er helemaal niets meer voor ennn ik heb meerdere onderdelen eigenlijk ook nodig.....
En ja, neem ik een GT5 als opvolger of een keef/eend of zal ik maar even buiten de auto blijven aangezien ik schijnbaar nog niet eens mijn eigen auto op de weg kan houden, slome trage rechts-rij auto is zon gek idee nog niet.
whoa Romy Ik word echt triest als ik zie wat er gebeurd is Je TRS...
Veel sterkte meid! En succes bij het vinden van een nieuwe auto!
Mwa, een grotere auto heeft alleen maar meer ruimte om te vouwen.
'k denk dat 't feit dat 't een 5-deurs was ervoor heeft gezorgd dat 't dak niet helemaal naar binnen is gekomen. (Afstand voorruit tot eerste zijstijl is bij 5-deurs een stuk korter dan bij een 3-deurs).
Hoedanook, goddank dat je er levend uit bent gekomen!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Damn... Schrikken zeg. En de hele situatie eromheen. Zwaar kl*te. Gelukkig ben je er naar omstandigheden heel goed uitgekomen. Je leest het wel eens heel anders.
TRS heeft zich in ieder geval tot het laatste moment voor je ingezet. Heel veel sterkte.
Ohoooooow damn! Zo bij elkaar wel een enorme nachtmerrie die werkelijkheid wordt! Sterkte meid, met alles maar. Ziet er werkelijk erg heftig uit...net als je verhaal.
Goeiedag zeg! Die zit stevig in de kreukels! Jammer van die mooie AX!
Dat is echt niet leuk om te zien!!
Weet hoe het is om je auto te TL te rijden al was het bij mij lang zo erg niet
En met je linkerwiel in de berm is ook nog eens een keertje de verkeerde weghelft? Lijkt me ook flink schrikken!
In ieder geval heel erg veel sterkte met opknappen!!! En wat je zeker niet moet doen is niet meer in de auto stappen, wordt het alleen maar moeilijker van.
Rob GT wrote:Goeiedag zeg! Die zit stevig in de kreukels! Jammer van die mooie AX!
Dat is echt niet leuk om te zien!!
Weet hoe het is om je auto te TL te rijden al was het bij mij lang zo erg niet
En met je linkerwiel in de berm is ook nog eens een keertje de verkeerde weghelft? Lijkt me ook flink schrikken!
In ieder geval heel erg veel sterkte met opknappen!!! En wat je zeker niet moet doen is niet meer in de auto stappen, wordt het alleen maar moeilijker van.
Ik reed gewoon links zegmaar op 2 baans weg hij raakte overstuurt dus kwam de voorkant naar binnen, ik weet eigenlijk niet wel voorwiel de berm raakte maar omdat we daarna in 1x achterstevoren gingen ga ik er van uit dat het links was
Maja dank nog steeds voor t medeleven
Ik weet dat mn TRSje niet mooi was enzo en dat t best een barrel was maar hij reed erg lekker en nouja.... hij werd steeds beter....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Verdorie Romy....
Had dit topic gemist tot ik zojuist de foto in je wie=wie zag staan.
Tering wat een klap moet dat geweest zijn.
Oppassen de komende dagen, de fysieke pijn en klachten komen meestal pas later. Goed dat ze je even onderzocht hebben.
Met de adrenaline in je lijf voel je de pijn niet.