zucht, ax staat nog bij de garage want hij doet het nog niet,
ben benieuwd wat vandaag zal brengen,
zowiezo vanochtend een boete onder de ruitenwisser van de mazda .
je mag 'm dus niet 's ochtends op de stoep laten staan als er parkeervakken vrij zijn..
echt, als er nog iets meezit dan zou ik verbaast zijn.
ps.
indien mensen hier die de schema's e.d. van de kabelbomen enzo kunnen dromen, en graag is naar mijn Furio willen kijken en denken hem weer aan de praat te krijgen, GRAAG, en tegen vergoeding indien gewenst.
Last edited by DuFF on MonOct20, 2008 10:00:04 PM, edited 1 time in total.
De treinen rijden gratis voor mij... En volgens mij is dat stukje zeeland waar jij woont ook ontsloten van isolement. ik zal ns kijken komende week wanneer ik tijd vind!
Ik moet dinsdag eerst zelf werken tot een uur of 13 geloof ik, maar kan daarna wel naar vlissingen komen.
Maarruh wat zijn de problemen eigenlijk? Hij start neit.. maar doet hij helemaal niks (ook geen waarschuwingslampjes?) of maakt de startmotor wel geluid? Draait de startmotor? Vonkt 'ie? Werkt de benzinepomp?
Glenn@nl wrote:Ik moet dinsdag eerst zelf werken tot een uur of 13 geloof ik, maar kan daarna wel naar vlissingen komen.
Maarruh wat zijn de problemen eigenlijk? Hij start neit.. maar doet hij helemaal niks (ook geen waarschuwingslampjes?) of maakt de startmotor wel geluid? Draait de startmotor? Vonkt 'ie? Werkt de benzinepomp?
Geen idee of duff zelf reageert haha, maar, startmotor draaide maar hij vonkte niet en gaf geen benzine
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nee ik ben er echt pisnijdig door, en aangezien het betreffende reeks woorden die ik al de hele tijd uit vloek vandaag hier niet getypt mogen worden houd ik het netjes.
ik heb een auto nodig om op me werk te komen, ik heb hier dus echt werkelijk niks aan, vervloekte schijt furio
DuFF wrote:nee ik ben er echt pisnijdig door, en aangezien het betreffende reeks woorden die ik al de hele tijd uit vloek vandaag hier niet getypt mogen worden houd ik het netjes.
ik heb een auto nodig om op me werk te komen, ik heb hier dus echt werkelijk niks aan, vervloekte schijt furio
breng naar die vent waar je hem van gekocht had... 's gravenzande Van Schie toch? Misschien dat zijn oude liefde hem aan het hard gaat !