Zucht....
2 weken terug... Mijn bijna nieuwe K850i gsm met 2GB geheugen. 5mpixel camera. En van alles en nog wat erop. Mp3 speler... Gaaf toestel... Mooie foto's. blablabla.
Opeens spikkel scherm. Alsof je vga kaart van je computer naar de barrels is. Dus zucht.... Nooit in het water geweest. Wel paar keer gevallen. Maar iedere gsm valt wel is.
Dus terug brengen voor garantie. Mopper mopper....
Week later issie klaar! Onderdeel vervangen en uitvoerig getest! Mooi blij!
Naar gouda opgehaald. Had haast. Dus niet in de winkel getest. Onderweg in de auto (Was bijrijder) accu erin. Sim erin. Geheugen erin. Aanzetten.... en JEEE! Zelfde klacht!
Beetje boos.. Best wel veel boos... Thuis paar klappen erop gegeven. En jawel hij deed het weer!
En nou vanaaf. Laat ik hem vallen van een kleine rot hoogte. Zeg voor de lol nu zal ie wel weer stuk zijn. En jah hoor! Weer zelfde klacht!
Dus denk barst volgens mij maakt het scherm gewoon geen goed contact want kan nog wel bellen. Dus zoeken op internet naar handleiding om hem open te maken.
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/ ... sembly.htm
Nou wat een TIEVUS werk is dat! 2 uur bezig geweest. Krijg ik echt de voorkant er niet af! Schiet ik ergens af. Breekt er een kabeltje wat 1 of ander blauw nutteloos ledje bestuurd! AAARGH.
Dus boel maar weer dicht gemaakt en maar weer terugbrengen dat ie ut nog steeds niet doet. Dan lijkt het hoop ik dat het service center dat gesloopt heeft. Is tenslotte zelfde klacht.
En dan kan ik met mijn oude toestel op vakantie... Jee koop juist een gsm met 5mp camera om altijd goeie foto's te kunnen maken. Nou dan maar weer met mijn K750i verder.. Die al 10000x gestuiterd is en nergens last van heeft.
Zo dat lucht op!