Diploma kwijt.....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
sAXskia
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: SatJun03, 2006 11:58:38 AM
Location: Nieuwkoop
Contact:

Diploma kwijt.....

Post by sAXskia »

Jaja gister was het dan zover, na 5 jaar vreselijk hard werken was dan eindelijk gisteren de dag dat ik mijn diploma verpleegkundige kreeg.

Eerst moesten we allemaal een eed afleggen en daarna zouden we 1 voor 1 naar voren worden geroepen om de diploma te tekenen...Nou ik was als derde aan de beurt dus ik ga midden in de zaal zitten aan de tafel waar de diploma getekend ging worden dus mijn mentrix wil mijn diploma pakken maar was al snel de hele stapel diploma's door zonder die van mij te vinden...........ze hebben het 3 keer al zwetend van schaamte doorgekeken en kwamen toen toch echt tot de conclusie dat mijn diploma er niet bij zat.....Nou kan je het je voorstellen...zit je daar midden in die zaal, ben je eindelijk klaar, oh sorry we zijn je diploma kwijt..oeps. Nou ik helemaal verdrietig natuurlijk want ik zat al te stressen. Me pa over de rooie want dit hadden ze natuurlijk van tevoren moeten nakijken. Nou ik moest maar weer gaan zitten zodat de rest wel gediplomeerd kon worden. Toen moest er nog iemand naar de school toe komen racen die toegang had tot de computer die diploma's uit kon draaien. Nou die was er toen uiteindelijk en huppakeej aan bijna het einde van de uitreiking kwam mijn vers uitgedraaide diploma dan toch nog :D

Dus uiteindelijk wel goed gekomen!! Ik heb hem eindelijk!
Groetjes Saskia
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Gefeliciteerd met je diploma!!!! Wel lullig zo, maar je hebt 'm. Hopen dat ze die van mij volgende week niet vergeten.... :roll:
AX GTI '91

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Heb je nog een speech mogen houden als troost? En dat je toespraak dan droop van het sarcasme? ;)
Kijk uit, een Cactussssss

sAXskia
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: SatJun03, 2006 11:58:38 AM
Location: Nieuwkoop
Contact:

Post by sAXskia »

hahaha :lol: ja had ik eigenlijk moeten doen maar ja de uitreiking was eigenlijk zo goed als voorbij toen ik mijn diploma kreeg en werd het allemaal maar snel afgesloten zodat er maar niks meer kon gebeuren :P
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

gefeliciteerd !

Post by MrBBQ »

He Saskia,


Van harte gefeliciteerd !
Dat is wel balen zeg, dat ze je Diploma niet konden vinden ! 8)

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Mij (en vele anderen) waren ze vergeten een uitnodiging te sturen voor de diploma uitreiking. Ik heb hem later opgehaald op school.
(niet dat ik anders naar de uitreiking was gegaan, want ik was blij dat ik nooit meer naar die ongestructureerde bende hoefde)

Al met al mijn diploma pas enkele maanden later in handen dan gebruikelijk, gelukkig had ik al een werkgever en die vond het niet zo erg..

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

op andere scholen ging de diploma-uitreiking helemaal niet door, dus ouders voor niks een bos bloemen gekocht en van die bullshit.

lekkere afsluiting van een studiejaar.

@ saskia, heb jij iig wel je diploma ontvangen, vers van de pers ! :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

sAXskia
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: SatJun03, 2006 11:58:38 AM
Location: Nieuwkoop
Contact:

Post by sAXskia »

Nouja, hoe krijgen ze het voor elkaar :? uitnodiging vergeten te sturen...uitreikingen die niet door gaan :? heel apart!

@duff, ja vers van de pers was hij zeker :lol:
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Heerlijk weer, maar meid gefeliciteerd! :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gefeliciteerd saxkia! :D
ennuhm, als je even wacht is de vreugde nog groter he ;)
uitstel van het hoogtepunt :D
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

haha dat is wel schrikken


Ik vond de diploma uitreiking op de HEAO maar zwaar bagger. Als ik geweten had dat het zo saai was, mochten ze het per post opsturen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Dat is niet leuk; lijkt me een stressvolle situatie

maar, wel gefeliciteeeerd!!!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

sAXskia
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 149
Joined: SatJun03, 2006 11:58:38 AM
Location: Nieuwkoop
Contact:

Post by sAXskia »

Dank voor de felicitaties :wink:
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Gefeli hoor! Nu voltijd aan de slag bij Leytenrode? Daar heb je stage gelopen toch?

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

Blij dat mijn uitreiking wel glad verlopen is. Alleen een klasgenoot van mij, was binnen 10 minuten echt zijn diploma kwijt. Kon em gewoon niet terug vinden in de zaal :D. Heeft em volgens mij nog steeds niet terug. Ik geloof dat ie inmiddels een nieuwe heeft gekregen...
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Post Reply