Ik hoop dat die storingen nu een beetje over zijn !

Moderators: Rock's, webmasters
een verse van Ozzy?Rock's wrote:[img]http://log.krak.nl/wateenswas/poep.jpg[img]
Onze geweldige kabelexploitant, combinatie van Casema, Multikabel en @Home.Glenn@nl wrote:uhm ziggo?que'est-ce que c'est? (wat is dat..?)
Dat is niet zo mooie, waarschijnlijk zacht uit gedrukt !Henk Bats wrote:Onze geweldige kabelexploitant, combinatie van Casema, Multikabel en @Home.Glenn@nl wrote:uhm ziggo?que'est-ce que c'est? (wat is dat..?)
De combinatie heeft het in ieder geval voor elkaar gekregen dat wij een heel weekend geen internet hadden.![]()
Groetjes, Henk
Upgraden kan altijd, het snelste abonnement is Z3i.Popmart wrote: Ik heb trouwens wel een andere vraag over Ziggo. Kan ik overstappen op de snelste verbinding, en over een paar maanden weer naar de langzaamste ? Momenteel heb ik die langzame variant, maar ik wil zolang ik nog thuis woon snel internet. Zodra ik het huis uit ben, kunnen de kosten/snelheid weer omlaag.
Op de site kan ik zo gauw geen antwoord vinden, en heb geen zin om zo'n die waardeloze helpdesk te bellen. Misschien weet iemand van jullie het?
mooi exemplaar, zelf gedraaid?Rock's wrote:![]()