Jezus wat een prijzen...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

DuFF wrote:ik kan geen ene reet frans. :wink:


dan geen je toch aan dat je Nederlander ben... ;)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

die optie zag ik niet, want ik zag meerendeels frans, en ik ga geen moeite doen om dat te lezen, want ik kan het niet.

je suis an crayon du trottoir :idea:

maar als het nederlands kan, dan is dat een handige site. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Als je je hebt geregisteerd bij de site, krijgje -na inloggen- gewoon alles in 't Nederlands te zien hoor.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Speederdd wrote:kennen jullie [url]http://service. Citroën.com/[/url] niet ? (daar kan men aan elke referentie + prijs (via winkelmandje is de prijs zichtbaar))


via daar heb ik de bestelnummers ook opgevraagd, maar prijzen zag ik nergens
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Lucske
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 205
Joined: WedFeb07, 2007 12:05:08 PM

Post by Lucske »

grietje wrote:via daar heb ik de bestelnummers ook opgevraagd, maar prijzen zag ik nergens


Als je in het scherm bent met de tekeningen aan de linkerzijde en de beschrijvingen met de onderdeelnrs. aan de rechterzijde, dan kun je op die onderdeelnrs. dubbelklikken en gaan ze naar je winkelmandje.
In het andere venster (hoofdvenster) zie je rechtsboven een mandje afgebeeld. Als je daarop klikt dan zie je de inhoud van het mandje met de prijzen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Jaaaaa, prijs gevonden!!!!! thanx! Dat is echt handig!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Goeiedag, voor 350 euro koop je een complete AX!! :shock:
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

:shock: da's wel heel ziek... :shock:
Kijk uit, een Cactussssss

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

grietje wrote:Jaaaaa, prijs gevonden!!!!! thanx! Dat is echt handig!


sorry dat ik het "te laat" op de forum deelt :oops:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Speederdd wrote:
grietje wrote:Jaaaaa, prijs gevonden!!!!! thanx! Dat is echt handig!


sorry dat ik het "te laat" op de forum deelt :oops:


haha, nou, service citroen ken ik wel, gebruik ik ook veel :P maar dat je die prijzen daar ook kon zien wist ik niet :P Vooral ook omdat die man van de dealer zei dat alleen de dealer die prijzen kon zien :P

Maar goed, ik had natuurlijk ook gewoon volledige prijs kunnen vragen... Ik dacht, ach, 150 euro ofzo, zal wel.

maja,
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

nog een leuk voorbeeld

een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro :roll:

daar heb je bij een ax een complete set voor :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

TTF wrote:nog een leuk voorbeeld

een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro :roll:

daar heb je bij een AX een complete set voor :roll:


haha dat dacht je!!!

contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P:P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

grietje wrote:
TTF wrote:nog een leuk voorbeeld

een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro :roll:

daar heb je bij een AX een complete set voor :roll:


haha dat dacht je!!!

contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P:P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)


pff, nieuw sleuteltje met afstandsbediening voor mn 206 gaat rond de 100 euro kosten heb ik begrepen, dus het kan nog erger :lol:

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

grietje wrote:
TTF wrote:nog een leuk voorbeeld

een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro :roll:

daar heb je bij een AX een complete set voor :roll:


haha dat dacht je!!!

contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P:P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)



Das wel heel erg duur, voor de Chic ooit (denk een jaartje of 4 geleden) een nieuw contactslot gehaald, was toen ongeveer 90 euro (en dat vond ik al duur).
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

peter wrote:
grietje wrote:
TTF wrote:nog een leuk voorbeeld

een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro :roll:

daar heb je bij een AX een complete set voor :roll:


haha dat dacht je!!!

contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P:P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)



Das wel heel erg duur, voor de Chic ooit (denk een jaartje of 4 geleden) een nieuw contactslot gehaald, was toen ongeveer 90 euro (en dat vond ik al duur).


Ik heb zelf nog een bon liggen, voor onze 1.0, 15 jaar geleden, geloof het of niet, 25 gulden...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Alles wat dealer is is duur.
Ook "gewone" garages krijgen hooguit 20-25% korting, en Romy noemt nu precies van die dingen op die alleen "piece d'origine" verkrijgbaar zijn.
Heb zelf ook zo'n zakje clipjes besteld bij de dealer in Tiel, tegen Renard prijs, en moest voor 8 simpele dingetjes inderdaad excl.BTW ruim €1,50 per stuk neerleggen. Op een complete skirtset tikt het dan nogal aan.
Ik ging een bedrag noemen van €100 per skirtset clipjes verzameling en nam aan dat ik daarmee laag aan het schatten was....

50 clipjes is dus hetzelfde als.... 1 gele Koni demper... een complete slotenset...
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Post Reply