Het weer

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Sander wrote:Gut gut, ik maak ook eens een spelvoud... Goed gezien Kevin, je gaat door voor de koelkast :lol:


krijgh je ervanh, als je je zolangh in het buitenlant bevint. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Het is ervahn ipv ervanh. tssss das toch een fout die je eigenlijk niet had moeten maken eric. Ga je schamen... ja, komop, hup ga dan.

ontopic: Heel raar weer vandaag. Als je naar buiten kijkt heb je het idee dat het vriest. Kraakheldere lucht, felle zon, naja jullie snappen het wel. Als je dit in NL uit het raam zou zien zou je besluiten je dik in te pakken. Maar... als ik hier nou naar buiten loop is het gewoon ruim 20 graden. Vreemd. :)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Da's dus hetzelfde als hier alleen staat er dan bij ons een - voor die 20;)
Is het nu echt herfst bij jou dan, veel bliksem/onweer enzo?
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ja echt herfst. De palmbomen laten hun bladeren hangen en alle kakatoes vliegen naar het noorden;) Herfst hier bestaat uit mensen die klagen dat het koud is en af en toe eens een buitje. Beetje nederlandse zomer dus:D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Mja, ben benieuwd hoe jij je voelt als je terug bent.
Overigens, als ik doorga voor de koelkast, wat heb ik nu dan al gewonnen?

284 nokkenasje voor een TU5 is welkom :)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Mooi weer hoor hier bij de veemarkthallen :D

:occasion5:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ja het is hier nou toch echt wel winter hoor. 's nachts kan het best koud worden. Overdag.....

Ik ben van het weekend wezen snorkellen op rottnest island. Gaaf hoeveel vissen er eigenlijk zitten. Vraag ik me toch af waarom ik er nooit een vang als ik ga vissen.

Leukste moment was dat een duitse meid me riep om een grote bruine vis te laten zien. Dus ik kijken kom weer naar boven, volgende conversatie volgde.

DM: you saw it
ik: that brown shark yeah cool
DM: a shark?!?!?!?!?!?!
ik: yeah a shark
DM: a shark?!?!?!?

Ik heb nog nooit iemand zo snel zien zwemmen.

Dus bij deze heb ik gezwommen met een haai romy :D . De onderwatercamera was helaas vol :(

Wat heeft dit te maken met het weer? Nou het is hier winter...... en mn rug is verbrand :(
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

:lol: vet
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Sander wrote:Dus bij deze heb ik gezwommen met een haai romy :D . De onderwatercamera was helaas vol :(


:lol: :lol: gaaaf! Nu moet je wel nog een keer voor de foto hoor Sander ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply