dan geen je toch aan dat je Nederlander ben...DuFF wrote:ik kan geen ene reet frans.
Jezus wat een prijzen...
Moderators: Rock's, webmasters
via daar heb ik de bestelnummers ook opgevraagd, maar prijzen zag ik nergensSpeederdd wrote:kennen jullie [url]http://service. Citroën.com/[/url] niet ? (daar kan men aan elke referentie + prijs (via winkelmandje is de prijs zichtbaar))
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Als je in het scherm bent met de tekeningen aan de linkerzijde en de beschrijvingen met de onderdeelnrs. aan de rechterzijde, dan kun je op die onderdeelnrs. dubbelklikken en gaan ze naar je winkelmandje.grietje wrote: via daar heb ik de bestelnummers ook opgevraagd, maar prijzen zag ik nergens
In het andere venster (hoofdvenster) zie je rechtsboven een mandje afgebeeld. Als je daarop klikt dan zie je de inhoud van het mandje met de prijzen.
Jaaaaa, prijs gevonden!!!!! thanx! Dat is echt handig!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha, nou, service Citroën ken ik wel, gebruik ik ook veel maar dat je die prijzen daar ook kon zien wist ik niet Vooral ook omdat die man van de dealer zei dat alleen de dealer die prijzen kon zienSpeederdd wrote:sorry dat ik het "te laat" op de forum deeltgrietje wrote:Jaaaaa, prijs gevonden!!!!! thanx! Dat is echt handig!
Maar goed, ik had natuurlijk ook gewoon volledige prijs kunnen vragen... Ik dacht, ach, 150 euro ofzo, zal wel.
maja,
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha dat dacht je!!!TTF wrote:nog een leuk voorbeeld
een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro
daar heb je bij een AX een complete set voor
contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
pff, nieuw sleuteltje met afstandsbediening voor mn 206 gaat rond de 100 euro kosten heb ik begrepen, dus het kan nog ergergrietje wrote:haha dat dacht je!!!TTF wrote:nog een leuk voorbeeld
een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro
daar heb je bij een AX een complete set voor
contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)
grietje wrote:haha dat dacht je!!!TTF wrote:nog een leuk voorbeeld
een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro
daar heb je bij een AX een complete set voor
contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)
Das wel heel erg duur, voor de Chic ooit (denk een jaartje of 4 geleden) een nieuw contactslot gehaald, was toen ongeveer 90 euro (en dat vond ik al duur).
Ik heb zelf nog een bon liggen, voor onze 1.0, 15 jaar geleden, geloof het of niet, 25 gulden...peter wrote:grietje wrote:haha dat dacht je!!!TTF wrote:nog een leuk voorbeeld
een reserve sleutel voor een golf iv kost gewoon 75euro
daar heb je bij een AX een complete set voor
contact slot voor een AX, ZONDER montage, is 175 euro :P (maaar dan doet ie het wel op je eigen sleutel...)
Das wel heel erg duur, voor de Chic ooit (denk een jaartje of 4 geleden) een nieuw contactslot gehaald, was toen ongeveer 90 euro (en dat vond ik al duur).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Alles wat dealer is is duur.
Ook "gewone" garages krijgen hooguit 20-25% korting, en Romy noemt nu precies van die dingen op die alleen "piece d'origine" verkrijgbaar zijn.
Heb zelf ook zo'n zakje clipjes besteld bij de dealer in Tiel, tegen Renard prijs, en moest voor 8 simpele dingetjes inderdaad excl.BTW ruim €1,50 per stuk neerleggen. Op een complete skirtset tikt het dan nogal aan.
Ik ging een bedrag noemen van €100 per skirtset clipjes verzameling en nam aan dat ik daarmee laag aan het schatten was....
50 clipjes is dus hetzelfde als.... 1 gele Koni demper... een complete slotenset...
Ook "gewone" garages krijgen hooguit 20-25% korting, en Romy noemt nu precies van die dingen op die alleen "piece d'origine" verkrijgbaar zijn.
Heb zelf ook zo'n zakje clipjes besteld bij de dealer in Tiel, tegen Renard prijs, en moest voor 8 simpele dingetjes inderdaad excl.BTW ruim €1,50 per stuk neerleggen. Op een complete skirtset tikt het dan nogal aan.
Ik ging een bedrag noemen van €100 per skirtset clipjes verzameling en nam aan dat ik daarmee laag aan het schatten was....
50 clipjes is dus hetzelfde als.... 1 gele Koni demper... een complete slotenset...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh