Schouder peesontsteking

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Schouder peesontsteking

Post by MrBBQ »

Goedeavond,

Ik heb er zo de :( schijt :evil: in, ik heb dus een peesonsteking in mijn schouder.
Kan dus niet zo veel doen vandaag, terwijl ons huis a.s. woensdag ge-taxteerd met worden en er nog een paar klusjes gedaan moeten worden en de pijn steeds erg wordt....morgen maar eens naar de huisarts voor een sterker middel....
Slik nu paracetemol en nog een ander middel dit werk voor een paar uurtjes.
Denk dat ik me morgen maar ziek meld, liever ga ik gewoon proberen tewerken maar wat zouden jullie doen... meestal ga ik gewoon werken en zing de dag wel uit.... alleen weet ik het nu niet meer.....

Not Gr Mr.Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

He DJ, dat klinkt niet zo lekker. Ik zou naar de dokter gaan voor een beter middeltje en zeker niet gaan werken. Belasting is niet zo bevorderlijk voor de genezing van een peesontsteking. Je gezondheid is toch iets meer waard dan het op tijd (laten) bezorgen van wat pakjes. :roll:
Image Image Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Eerste opmerking: NIET GAAN WERKEN!

Een pees-ontsteking moet je absoluut niet verder belasten!
Zeker niet in je schouder!

Er treed namelijk vrij snel verdere schade op en dan ben je nog verder van huis. En anders heb je ook nog kans dat 't chronisch wordt (dus blijvende problemen / pijn).


Heel veel sterkte en beterschap in ieder geval!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Hey dean, wat MNM al zegt; lekker rustig aan doen, straks wordt je nog afgekeurd...
Vroeger dacht ik ook dat ik een gezonde vent was die alles moest kunnen. Maar na een paar keer een dag plat gelegen te hebben let ik tegenwoordig goed op hoe ik zware dingen sjouw.

Heel veel sterkte en beterschap!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

fuck man, naja op naar centreparks dan maar, of lekker lang in een warm bad zitten, of op de bank hangen tv kijken, in een hoekje met een boekje, lange wandeling maken door sneerlands uitgestrekte bos-en-duin gebied, choppertje lenen en een beetje cruisen, enz, enz, enz. Maak er wat van.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

geluisterd

Post by MrBBQ »

Goedemorgen,

Na een woelige nacht heb ik besloten om me vandaag maar ziek temelden, dit is geen gewoonte voor mij... ga meestal werken.
Even contact opgenomen met mijn supervisor en die zij blijf jij maar lekker thuis en ziek het maar uit.
Net van de doctor terug gekomen en ja het is een peesontsteking, verder rust, rust,rust en nog eens rust....

Gr MR Dean 8)

p.s. bedant voor jullie reactie ! :)
Saxo style is sexy style....

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Koelen en niet warm maken!

Post Reply