Sportbak

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Sportbak

Post by denny »

Ben je een beetje aan het rijden. Gaan de 5 vooruit goed en dan komt de achteruit. alleen geratel.

Alles geprobeert maar het zit in de bak. Heb hem nl handmatig proberen in te schakelen en dat gaf hetzelfde resultaat (dus met de handen de selectieassen gebruiken)

Van het weekend de bak dus weer open:S het zit mee.

als er iemand nog ideeen heeft.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Shit zeg, vervelend dat je bak er weer onderuit moet... Hoop dat je snel de oorzaak vindt!
AX GTI '91

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Waar heb je de achteruit voor nodig :roll:

Ik heb eventueel nog wel een fijn 4bakje liggen in de berging? :idea:

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Als de bak dan tóch weer uit mekaar moet, zou je er dan eens foto's van willen maken?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

MNM(tm) wrote:Als de bak dan tóch weer uit mekaar moet, zou je er dan eens foto's van willen maken?


alweer? heb er al foto's van. :P Derde keer dat ie uit elkaar gaat hahaha.
nl gekocht met kapotte 5e synch. Toen vanwege een rammel alle lagers vervangen. (rammel bleef, 300 euro niet) Toen waren de veertje van mijn 5e synchro ijzerdraadjes geworden doordat er een drukpal kapot was gegaan. Dus bak open om ijzerdraad eruit te vissen en de overige drukpallen. Toen weer dicht gemaakt. 4 jaar later proberen geen achteruit. dus zaterdag weer open :D.

Voor iedereen die vlug wil zijn door niet te koppelen bij het opschakelen.
Dan ben je dus elk jaar je bak aan het maken :D. Is niet erg als je er dezelfde plannen mee hebt als ik maar anders kan het dus een kostbaar geintje worden.

@ Glenn@nl

Achterruit waar heb je die voor nodig? om niet achteruit te hoeven duwen natuurlijk. En een APK meester duwt ook niet graag dus deze versnelling zal mijn apk papiertje bespoedigen denk ik
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

arme Denny.. tis dat je weet wat je doet ;)

vbakken kunnen idd slecht tegen niet koppelen, maar het scheelt wel net die ene tiende he.. :roll: :) maar met mn GTI doe ik dat toch maar niet.

doet de rest het wel allemaal goed? ik meen me een smsje te herinneren dat de 95paarden wakker werden? (maar ik kan niet zo goed slapen en smsjes lezen tegelijk)
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

q01z wrote:arme Denny.. tis dat je weet wat je doet ;)

vbakken kunnen idd slecht tegen niet koppelen, maar het scheelt wel net die ene tiende he.. :roll: :) maar met mn GTI doe ik dat toch maar niet.

doet de rest het wel allemaal goed? ik meen me een smsje te herinneren dat de 95paarden wakker werden? (maar ik kan niet zo goed slapen en smsjes lezen tegelijk)


was het al kinderbedtijd dan.

Klopt het loopt als een zonnetje. alle systemen (uhum) werken behalve de kenteken verlichting maar die werken pas niet meer vanaf dat ik Michel zijn houdertjes erin heb geplaatst dus ik denk dat de lampjes slecht contact maken. Al de meters doen het afgezien van de verlichting van 1'tje (k*t marc :P).
en de achterruitsproeier pomp doet het niet altijd. Erg vreemd wel 12 V maar geen power. Pompje werkt wel. Massa is goed dus ik denk dat de voeding geknakt/verweerd is. Rare is dat ik die voeding nergens kan vinden op de stekkerblokken onder de kap. Lijkt een enkele lossen steker te zijn op de voedingsschema's maar ik zie hem niet :S

Kan jij schakelen binnen 1 tiende van een sec met koppelen alleen ben ik minimaal al 0.3 kwijt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

we have reverse
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

mooizo! hoe kwam 't nou dan?

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

kevin.broke wrote:mooizo! hoe kwam 't nou dan?


op de achteruit ligt een nylon aanslagbus. Die voorkomt dat de achteruit te hoog ingeschakeld kan worden. Bij mij lagen er twee van die bussen op dus hij kon niet eens worden ingeschakeld zeg maar.
geen idee waarom. niet bij nagedacht denk ik toen ik hem in elkaar zette
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply