voorruit naar de t**ing..........

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
boomboomax
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: WedJan09, 2008 12:59:40 AM

voorruit naar de t**ing..........

Post by boomboomax »

reed ik gisteren van vrienden uit doetinchem naar mijn ouderlijk huis in winterswijk met een gangetje van 130 op de snelweg.... wordt ik ingehaald, ik zeg het toch maar wel,door zo'n Johnny slopel kroket... hij ging weer naar rechts toe nadat ie mij ingehaald had... komt er ineens iets vanuit de passagierszijde van de auto iets richting mijn vooruit vliegen.... op het moment dat ik in de gaten had wat het was een blikje frisdrank van het merk pepsi..

je raadt het natuurlijk al, een beste knal en een mega barst in mijn vooruit... ik schrok me helemaal de ******* en de ******** ik naar de vluchtstrook.... ik echt kwaad en realiseer me ineens dat ik het kenteken van die slopel niet weet.... gloeinde gloeiende...

ik meneer agent bellen, en die zegt: tja als je het kenteken niet heb kunnen wij niks doen... ik maar wel terug naar huis met een gangetje van 80 ongeveer.... elke hobbeltje een krak in de ruit meer :shock: :shock:
maar ik ben tbhuis gekomen..... maar ik heb nu echt helemaal de schurft aan die sjonnie types.. eerst volgende die weer raar doet bij mij in de buurt die verzoek vriendelijk uit te stappen om ff een tik op zijn neus te onvangen.....

zo dat lucht op..... maar goed zoals je ook in het gezocht forum kan zien ..... ik ben op zoek naar een vooruit....

GrtZZZzzz
I only use my brakes so i can accelerate all over again :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

wat een *************** gasten! Niet te geloven hoe dom zulke mensen zijn... Echt, ik had ze van top tot teen vervloekt !

Nieuw ruitje is gelukkig zo geregeld, maar wie weet wat voor dingen ze dan nog meer door het raam gooien of wat er was gebeurd als het door je ruit heen komt.... of je radiator in ofzo; dan sta je mooi stil.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Lekker dan... ben je mooi klaar mee :?
Omdat zo'n tokkie gewoon zijn zooi uit het raam sodomieterd.
Kan mij wel goed voorstellen dat je eerst even van de schrik moet bijkomen op de vluchtstrook.

http://www.no-risk.nl/
en erbij zeggen dat je van de AXClub bent ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Wat een eikels

Post by MrBBQ »

Wat een Eikels zeg, dat doe je toch niet !
Het had kunnen lijden tot een ongeluk, moet je eens voorstellen als je daar met de motor rijdt .
Daar mogen ze de eikels een dikke vette boete voorgeven .
Succes met het herstel.... :?


Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

wel echt balen dat je het kenteken van de auto niet weet!.. Mja daar denk je ook niet aan bij ieder inhalende auto...
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Wat een eikels

Post by DuFF »

mr dean wrote:Wat een Eikels zeg, dat doe je toch niet !
Het had kunnen lijden tot een ongeluk, moet je eens voorstellen als je daar met de motor rijdt .
Daar mogen ze de eikels een dikke vette boete voorgeven .
Succes met het herstel.... :?


Gr Mr Dean 8)


boete?

net als dat blikje ook uit een auto gooien met 140 km/h.. :idea:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Emanboy
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 55
Joined: TueNov14, 2006 4:03:13 PM

Post by Emanboy »

Ongelooflijk! Het liefst zou ik zo'n Joran van der Slootje zo hard op de bek trappen gewoon! Dat is toch gewoon helemaal niet voor woorden vatbaar :evil:

Man wat haat ik die kl*te aso's! Dat is echt levens gevaarlijk :?
GTI aka MIR

Post Reply