dat scheelt sebas, dat heb je er geen enorm verlies op geleden. Gelukkig maar! `alsnog zonde hoor dat wel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
mooi, dan is de financiële schade toch tot een minimum gebleven, was de velg nog wel goed aan de kant van de aanrijding? anders kun je die mischien nog los verkopen ? of ben je de auto volledig kwijt voor het schade-bedrag dat je uitgekeerd krijgt?
dat ziet er chique uit, alleen vind ik dat er wat accenten van de deuren, moeten doorlopen over het dashboard(met name tellerhuis en middenconsole om radio heen, dus wat hout en/of creme kleurige delen.
verder? gaaf, ik vind de 406 zowiezo een mooie wagen
maar waar blijven de foto's van de 406? dat moet de pijn wel verzachten
vette keus! vind het prachtauto's en de 2.0 16V is koppelrijk, behoorlijk rap en oerbetrouwbaar. bekende van me in het Oosten van ons landje heeft er één die dagelijks een zware rechtervoet moet verdragen en probleemloos z'n kilometers maakt. teller staat inmiddels op 370.000 ofzo
van de 406 heb ik nu nog alleen maar alle de papieren (sinds vandaag), ik moet die nog verzekeren en inschrijven (zo dat ik aan een nummerplaat geraakt) en dan kan ik die pas gaan halen. Omdat die 120 kms van bij me thuis is, kan ik die maar zaterdag 9 feb gaan halen.