bijna geen ax meer

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

bijna geen ax meer

Post by DuFF »

mevrouwtje in donkerblauwe peugeot 12-NH-KP verleende geen voorrang, of nog beter, ze zag me geen eens is (ik heb dan een zwarte auto, maar wel koplampen aan en reflectorstickers overal) ...

zat dus serieus bijna in me rechter zijkant, ik reed gewoon ver aan de binnenkant van de rotonde door, en ik vond d'r wel erg dichtbij komen, en ze wijkte snel uit, ze schrok zich wezenloos, ik ook,

ik stopte in de berm, en wachte tot ze kwam aanrijden, heb dr even gevraagd wat de bedoeling was.

mede doordat ik me uniform onder me kleding aan had, leek het natuurlijk of ik een oom agent in burger was, dat merkte ik wel aan haar gedrag.

ze bood zeer vaak haar excuses aan en zei dat ze het niet zag.

zucht... wat die auto voor me betekend, ik zou echt geflipt zijn.

en aan de andere kant? was ze er maar in geknald, kon dat deukje in me rechter deur tenminste door de verzekering eruit gehaald worden. :roll: maarja, dat mag ik niet zeggen. :idea:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

pfff das ff schrikken! Wel lollig dat je uniform zo'n indruk maakte, wat zal die 'm geknepen hebben :D
AX GTI '91

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Re: bijna geen AX meer

Post by Glenn@nl »

DuFF wrote:
en aan de andere kant? was ze er maar in geknald, kon dat deukje in me rechter deur tenminste door de verzekering eruit gehaald worden. :roll: maarja, dat mag ik niet zeggen. :idea:


nouja.. je weet nooit wat ze nog meer allemaal raakt als ze even komt snuffelen met der peugeot... Dorpel krom, achterspatbord uitgerust met flinke deuk... En dan is het een schadeauto he, daar wordt je ook niet blij van. Ook al kunnen ze best veel schade herstellen.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Aargh heb je d'r weer zo een. Dat houdt het toch spannend he, dat autorijden. Mensen die je een adrenalinestoot opleveren doordat ze proberen jou of je auto om zeep te helpen.
Ik denk dat ik hier ongeveer één van de twee ritten wel een keer m'n hand op de claxon heb, klaar om zo'n eikel die me (met mijn opvallende gele lampen) niet ziet aankomen van de weg te toeteren.
Kijk uit, een Cactussssss

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

werkt je ..

Post by MrBBQ »

Werkt je uniform toch nog goed hoor, ome agent ! :wink:

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

vrouwen :roll:

:lol:

ze zouden ze moeten verbannen uit de auto :P
Maar idd, als je furiotje schade auto is word je ook niet blij van duff.. op zon rotonde komen andere autos toch best erg hard aan


Gister hier trouwens ook een paar raaaaaaaare vrouwen.. 3 autos met vrouwelijke bestuurders die bij elkaar hoorde. Stonden stil langs de straat. Komen wij daar met een Slopel voor ons aanrijden. De voorste rijd weg voor de slopel, maar de tweede dacht precies toen die slopel naast haar reed om weg te gaan rijden :x Slopel toeteren, vrouw stopte heel ff geschrokken en keek heel dom, en ging achter de slopel.

Vervolgens reed de derde weg, zonder achterom of in spiegels te kijken terwijl wij er net langsreden. Dus ook wij, toeteren, en ook die vrouw keek heel dom van, ' wat doe ik nou fout'

Maar vervolgens zaten slopel en wij dus gevangen tussen domme wijven... Die vonden dat je elkaar niet kan volgen als er andere autos tussen zitten.... dus de voorste stopte midden op de weg (op een punt waar je er echt niet langs kan) om op de rest te wachten.
Slopen en wij samen toeteren... reed ze een paar meter door, ging ze in een binnenbocht op een drempel stil staan, dit keer met alarmlichten

Die slopel was het toen echt zat en scheurde met piepende banden toch gewoon erlangs, toeterend en scheldend enzo :P

En wij opgegeven moment ook maar met wat domme gebaren naar die vrouw :P

Sjitt, kopen zij hun rijbewijs ofzo
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zat gratis in een pak cornflakes :idea:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Post by MrBBQ »

DuFF wrote:zat gratis in een pak cornflakes :idea:



Of was het een pakje boter!

Gr MR Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

grietje wrote:Sjitt, kopen zij hun rijbewijs ofzo


Waarom ben ik nu in een keer benieuwd hoe jij er aangekomen bent..

Het gemeente huis binnengelopen met een pistool..
Ik wil een rijbewijs en wel nu..????

Ik heb em iig ook gekocht..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

duff zn beschrijving was idd beter
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

ja dat klopt..:).. Die van Duff was beter ... Het gaat erom dat ze iig niet echt heeeeel goed rijd :P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ze reed mischien wel goed, maar ze was geestelijk niet aanwezig... :x
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

autorijden is 80 procent de fouten van andere oplossen !

Gelukkig is alles dit keer goed gegaan (ps moet nou perse haar kenteken hier staan ? ;) ).
Image

My Cars <98>.

baklap
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 377
Joined: FriDec07, 2007 10:11:33 PM
Location: warmenhuizen(dichtbij alkmaar)

Post by baklap »

jaa dat is voor de andere mensen hier..als ze deze auto zien rijden..moet je ff langs de kant stoppen..aardig :D
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!


WIE IS WIE

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

baklap wrote:jaa dat is voor de andere mensen hier..als ze deze auto zien rijden..moet je ff langs de kant stoppen..aardig :D


Nou iemand zijn gegevens zijn wel heel snel te achterhalen op deze manier (ja het is echt zo makkelijk om dat optezoeken).
Image

My Cars <98>.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

:o heeft geen consequenties, iedereen zn kenteken is hier op t forum te zien, denk ook is aan de kentekens-site....

als je kwaad wilt, kan iedereen de dupe zijn :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

nou misschien een beetje off-topic, maar ik kwam er pas achter dat het wel heel makkelijk is om hier mee meer gegevens tevinden dan je lief is.

Mbv het kenteken kan niet alleen je adres maar ook heel veel prive gegevens gevonden worden. Schulden, strafblad, verzekeringen enz.. enz.. gevonden worden. En dat ook van alle voorgaande eigenaren van de auto.

Dacht altijd dat het maar gelul was, maar was toch niet zo !
Image

My Cars <98>.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

ach ja, ik heb niks te verbergen.. moet je eens na gaan op sites zoals hyves wat je daar wel niet kan vinden..

tegenwoordig zijn er al werkgevers die hyves profielen bijlangs gaan :wink:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

best een hoop hoor ! bedrijven gebruiken google ook steeds vaker.
Image

My Cars <98>.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

TTF wrote:tegenwoordig zijn er al werkgevers die hyves profielen bijlangs gaan :wink:


Dat is nou precies waarom ik probeer te zorgen dat er niets/weinig over me te vinden is, dus geen hyves (onder eigen naam) voor mij.
AX GTI '91

Post Reply