kevin.broke wrote:Reeds gezien: 7,50 euro per uur in een (weliswaar goed perfect beveiligde parkeergarage met liftsysteem) in centrum Amsterdam.
Damn.... dan te bedenken dat dat de toekomst is in de steden. Er gaan steeds meer parkeerplaatsen verdwijnen ten behoeve van bouwlocaties. Dit soort (ondergrondse) gebouwen met liftsysteem gaan we steeds meer zien eb dus ook deze prijzen.....
En alleen dáárom vind ik betalen naar grootte van je auto best wel een strak plan: op de plek van 1 zo'n klote-SUV (jah, ik heb serieus een t*ringhekel aan die dingen! ) kun je gemakkelijk 2 AX-en parkeren!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Met een AX heb je al een ander voordeel: als wij bij de ouders van Anne langsgaan (oud-west Amsterdam) moeten die volvo en laguna doorrijden waar ik de AX nog mooi kwijt kan
Van die ondergrondse parkeersystemen met lift en automatisch wegzetsysteem waren een paar jaar geleden erg populair. Maar worden tegenwoordig weinig meer toegepast, in de woningbouw iig.
Systeem bleek niet zo heel betrouwbaar.... dacht bijv dat er nog wel een plekje was waar al een auto stond --> auto plat.
Of je bleepte om half acht je auto op om naar werk te gaan zonder dat er een auto kwam.
En overal geluidsoverlast. In Amsterdam hebben wij serious in meer dan driekwart van die systemen geluidsmetingen gedaan.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Met een AX heb je al een ander voordeel: als wij bij de ouders van Anne langsgaan (oud-west Amsterdam) moeten die volvo en laguna doorrijden waar ik de AX nog mooi kwijt kan
Van die ondergrondse parkeersystemen met lift en automatisch wegzetsysteem waren een paar jaar geleden erg populair. Maar worden tegenwoordig weinig meer toegepast, in de woningbouw iig. Systeem bleek niet zo heel betrouwbaar.... dacht bijv dat er nog wel een plekje was waar al een auto stond --> auto plat. Of je bleepte om half acht je auto op om naar werk te gaan zonder dat er een auto kwam. En overal geluidsoverlast. In Amsterdam hebben wij serious in meer dan driekwart van die systemen geluidsmetingen gedaan.
Je zou toch zeggen anno 2007, zou dit toch geen probleem meer moeten zijn geluid en liften ondergronds...of is de techniek hier blijven staan !
Als je ziet wat ze met mijn zoon`s hart hebben gedaan, kwa verbouwing
goh ik had laatst ook zo;n kaartje op afbetalling.. kom je weer eens een x op school ( ivm terugkomdag van stage is het meteen raak)
iemand ervaring met het aantekenen van zo'n boete.. ik stond niet in een vak geparkeerd maar er stond ook nergens dat het niet mocht.. ( @ de nhl in leeuwarden voor de mensen die er bekend zijn)
TTF wrote:goh ik had laatst ook zo;n kaartje op afbetalling.. kom je weer eens een x op school ( ivm terugkomdag van stage is het meteen raak)
iemand ervaring met het aantekenen van zo'n boete.. ik stond niet in een vak geparkeerd maar er stond ook nergens dat het niet mocht.. ( @ de nhl in leeuwarden voor de mensen die er bekend zijn)