Parkeerkaartje op afbetaling

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

kevin.broke wrote:Reeds gezien: 7,50 euro per uur in een (weliswaar goed perfect beveiligde parkeergarage met liftsysteem) in centrum Amsterdam.


Damn.... dan te bedenken dat dat de toekomst is in de steden. Er gaan steeds meer parkeerplaatsen verdwijnen ten behoeve van bouwlocaties. Dit soort (ondergrondse) gebouwen met liftsysteem gaan we steeds meer zien eb dus ook deze prijzen.....
AX GTI '91

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

En alleen dáárom vind ik betalen naar grootte van je auto best wel een strak plan: op de plek van 1 zo'n klote-SUV (jah, ik heb serieus een t*ringhekel aan die dingen! :evil:) kun je gemakkelijk 2 AX-en parkeren!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Met een AX heb je al een ander voordeel: als wij bij de ouders van Anne langsgaan (oud-west Amsterdam) moeten die volvo en laguna doorrijden waar ik de AX nog mooi kwijt kan :)

Van die ondergrondse parkeersystemen met lift en automatisch wegzetsysteem waren een paar jaar geleden erg populair. Maar worden tegenwoordig weinig meer toegepast, in de woningbouw iig.
Systeem bleek niet zo heel betrouwbaar.... dacht bijv dat er nog wel een plekje was waar al een auto stond --> auto plat.
Of je bleepte om half acht je auto op om naar werk te gaan zonder dat er een auto kwam.
En overal geluidsoverlast. In Amsterdam hebben wij serious in meer dan driekwart van die systemen geluidsmetingen gedaan.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

'k Moet er niet aan denken, zo'n automatisch wegzet-systeem dat er met mijn auto vandoor gaat.
Computers zijn PER DEFINITIE NIET BETROUWBAAR!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

je zou toch ...

Post by MrBBQ »

Rio97 wrote:Met een AX heb je al een ander voordeel: als wij bij de ouders van Anne langsgaan (oud-west Amsterdam) moeten die volvo en laguna doorrijden waar ik de AX nog mooi kwijt kan :)

Van die ondergrondse parkeersystemen met lift en automatisch wegzetsysteem waren een paar jaar geleden erg populair. Maar worden tegenwoordig weinig meer toegepast, in de woningbouw iig.
Systeem bleek niet zo heel betrouwbaar.... dacht bijv dat er nog wel een plekje was waar al een auto stond --> auto plat.
Of je bleepte om half acht je auto op om naar werk te gaan zonder dat er een auto kwam.
En overal geluidsoverlast. In Amsterdam hebben wij serious in meer dan driekwart van die systemen geluidsmetingen gedaan.



Je zou toch zeggen anno 2007, zou dit toch geen probleem meer moeten zijn geluid en liften ondergronds...of is de techniek hier blijven staan !
Als je ziet wat ze met mijn zoon`s hart hebben gedaan, kwa verbouwing :)

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

goh ik had laatst ook zo;n kaartje op afbetalling.. kom je weer eens een x op school ( ivm terugkomdag van stage is het meteen raak)

iemand ervaring met het aantekenen van zo'n boete.. ik stond niet in een vak geparkeerd maar er stond ook nergens dat het niet mocht.. ( @ de nhl in leeuwarden voor de mensen die er bekend zijn)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

stond je op een stoep of op een groenstrook?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Foei..

Post by MrBBQ »

TTF wrote:goh ik had laatst ook zo;n kaartje op afbetalling.. kom je weer eens een x op school ( ivm terugkomdag van stage is het meteen raak)

iemand ervaring met het aantekenen van zo'n boete.. ik stond niet in een vak geparkeerd maar er stond ook nergens dat het niet mocht.. ( @ de nhl in leeuwarden voor de mensen die er bekend zijn)



Foei, dat doe toch niet :wink:

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

idd FOEI! :(

Voor beroep aantekenen staan meestal aanwijzingen op de bekeuring of op de brief die je van de inningsinstantie krijgt (meestal CJIB)

Is het een boete van de politie (overtreding) of van de gemeente (naheffing parkeerbelasting)?
AX GTI '91

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Joost wrote:stond je op een stoep of op een groenstrook?


geen van beide, gewoon langs de kant van de weg

-Henry- wrote:idd FOEI! :(

Voor beroep aantekenen staan meestal aanwijzingen op de bekeuring of op de brief die je van de inningsinstantie krijgt (meestal CJIB)

Is het een boete van de politie (overtreding) of van de gemeente (naheffing parkeerbelasting)?


de boete was van politie fryslan (ook nog me eigen stage "werkgever" nu niet denken dat ik ook parkeerwachter word )
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Alsof je de stoep op kunt rijden :P
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

hehe idd.. laat staan afslepen :lol:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Post Reply