Tsja waar moet ik beginnen:
1: Te langzaam rijden, das ook bochtige 80km wegen echt n drama..
2: Geen riching aangeven.
3: Automobilisten die niet vooruit kijken (van die mensen die nutteloos remmen voor n rotonde waar al 3 jaar geen auto meer overheen gereden is).
4: Automobilisten die geen voorrang geven terwijl ze 10 meter verder toch stil staan.
5: Automobilisten die in het gat duiken wat je net had gecreeerd zodat je bij een plotselinge file er niet gelijk bovenop zit.
6: Automobilisten die buiten de bebouwde kom te langzaam rijden en dan zonder snelheid te minderen vol door een 30km zone vegen. Daarvoor moeten ze van die spontaan omhoog komende paaltjes installeren vind ik.
7: De wildgroei aan rotondes, waarom moet er op elke kruising een rotonde??? Ze plaatsen zelfs rontondes op kruispunten waar maar 10 auto's per dag de hoofdweg over moeten steken.. Dramatisch! Al is t wel leuk om met de AX vol over de rotondes heen te gaan
8: Verkeerde verlichting (hieronder valt alle verlichting: slecht afgestelde verlichting, lkkr met grootlicht op je af rijden, neon, felblauw/groen/paars xenon 6500K is meer dan genoeg en bassie en adriaan koplampen, al is dat alleen omdat ze zo lelijk zijn)
9: Golfjes en andere verlaagde rotzooi die schuin over een drempel moeten om die verschrikkelijk lelijke bumper er niet onder vandaan te rijden... Je zal dr maar achter zitten...
10: Wrakken op de weg, er zijn nog steeds veel auto's die technisch niet in orde zijn maar wel gewoon rijden. De APK moet veel strenger vind ik, ook de boete voor geen APK moet gelijk uitgeschreven worden.
Zo kan k nog wel ff doorgaan..