het betreft hier een AX GT injection van '93 type 2.begin deze week tot de vaststelling gekomen dat de standlichten voor en achter langs de rechter kant(passagierszijde) niet meer werken. Deze ochtend opgestaan met het idee om er ff nieuwe lampjes in te draaien, niet dus. Dan maar naar de zekering kijken, de F12 (25A) was door, deze vervangen, lichten opgezet en poef, nog geen 2 seconden later was ze weer door. De laatste keer dat we de lichten echt zien werken hebben was voor de controle. Hij was door de controle dus dan werkten ze nog. Erna hebben we er wel mistlichten opgeschoeft en een radio geinstaleerd. De mistlichten zijn der ondertussen nog af en de zekering blijft springen. Mss de radio, dat controleren we morgen wel. Maar heeft iemand hier nog last van gehad??? of eventuele suggesties???
Charly needs help, en ik ook
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
mr dean wrote:Zou bijna zeggen, klinkt als een draadbreuk ????
Gr Mr Dean
jep denk ik ook maar uitmeten lukt niet zo, btw bij een draadbreuk, moet de zekering dan niet direct springen en niet na 2 seconden???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
q01z wrote:als ik jou was zou ik die radio er es uithalen en kijken of dat het is..
maar zonder die bewuster zekering speelt de radio nog, hoe verklaar je dat dan