k*tzekering

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

k*tzekering

Post by Netheo »

het betreft hier een AX GT injection van '93 type 2.begin deze week tot de vaststelling gekomen dat de standlichten voor en achter langs de rechter kant(passagierszijde) niet meer werken. Deze ochtend opgestaan met het idee om er ff nieuwe lampjes in te draaien, niet dus. Dan maar naar de zekering kijken, de F12 (25A) was door, deze vervangen, lichten opgezet en poef, nog geen 2 seconden later was ze weer door. De laatste keer dat we de lichten echt zien werken hebben was voor de controle. Hij was door de controle dus dan werkten ze nog. Erna hebben we er wel mistlichten opgeschoeft en een radio geinstaleerd. De mistlichten zijn der ondertussen nog af en de zekering blijft springen. Mss de radio, dat controleren we morgen wel. Maar heeft iemand hier nog last van gehad??? of eventuele suggesties???
Charly needs help, en ik ook :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

MrBBQ
AX Master
AX Master

draadbreuk!

Post by MrBBQ »

Zou bijna zeggen, klinkt als een draadbreuk ????

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: draadbreuk!

Post by Netheo »

mr dean wrote:Zou bijna zeggen, klinkt als een draadbreuk ????

Gr Mr Dean 8)
jep denk ik ook maar uitmeten lukt niet zo, btw bij een draadbreuk, moet de zekering dan niet direct springen en niet na 2 seconden???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

als ik jou was zou ik die radio er es uithalen en kijken of dat het is..
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

q01z wrote:als ik jou was zou ik die radio er es uithalen en kijken of dat het is..
maar zonder die bewuster zekering speelt de radio nog, hoe verklaar je dat dan

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Netheo wrote:
q01z wrote:als ik jou was zou ik die radio er es uithalen en kijken of dat het is..
euhmm
goede..
het kan zijn dat de radio stroom krijgt van een continu plus en dat de accesoires stand (voor geheugen) van een andere komt
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

Radio

Post by MrBBQ »

q01z wrote:
Netheo wrote:
euhmm
goede..
het kan zijn dat de radio stroom krijgt van een continu plus en dat de accesoires stand (voor geheugen) van een andere komt
Als ik me niet vergis !

Rood = contenustroom
Geel = Stroom voor je geheugen van je radio
Zwart = ground.
Blauw = stuurstroom voor het aansturen van je versterker.

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Ik had vorige week nog zo'n ISO schema in mijn handen. Als het goed is is de gele in de ISO stekker de continu plus.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply