leek het wel op, maar ik zag niet veel verschil.
gistermiddag kwam ik op me werk aan en stond me band gewoon plat, heb denk ik geluk gehad.
gelukkig kon ik 'm op me werk oppompen met zo'n compressor.
vandaag naar de bandenboer, want ik had geen idee waarom de band leeg gelopen is in 2 dagen tijd.
hele band nagekeken, geen gekke dingen, band in bad met water, en jahoor, lek zat bij het ventiel.
nadat band gefixt was, en het wiel klaar was voor montage, wilde de bouten er al lastig in, ik zat maar te kijken hoe die monteur zat te frunniken.
en toen zaten er 2 in, al op moment, en die 3e wilde die ook op moment vastdraaien, draaid ie door, dus ik hield me hart al vast, poging 2, poging 3, wielbout bekijken, andere wielbout pakken, etc.
bleek er nog een helacoil in te zitten, maar die kwam volgens mij niet van mijn wielbout.
toen dacht ik dus bijna dat het draad in me trommel naar de sodemebliksems gedraaid was, maar gelukkig was dat niet het geval, de wielbouten waren te kort, en die zij hadden waren te lang.
dus ik naar ander zaakje rijden met me velg maar vast met 2 wielbouten.
hebben ze daar niet, maar ze kunnen t wel op maat zagen en afwerken.
dus ik terug naar die bandenboer, 6 wielbouten meegenomen, en weer terug naar dat andere zaakje.
vanmiddag 5 uur zijn me wielbouten klaar, morgen verder.
en straks met de Mazda naar me werk.
en owja, tussen die 2 zaakjes, zit een brug, en 3x raden, die ging dus precies open telkens als ik heen&weer reed.