Sta ik op een gegeven moment voor het stoplicht, achter een vrachtwagen. Het licht gaat op groen, vrachtwagen is traag, dus eer hij er voorbij is, is het licht alweer rood. Braaf als ik ben, rem ik voor het rode licht, niet eens hard, er was ruimte genoeg. Die #@!$@#!@#%#@% achter me, remt dus niet met zijn Renault Traffic.......
Ik snel mijn rem losgelaten en BOEM!! Hij zat er bovenop.... Gaf een gigantische klap, dus ik dacht einde AX-je.... gelukkig viel dat mee. Het is ongelooflijk maar waar, maar de AX bleek sterker dan de Renault Traffic!! (dat doet me dan wel weer goed

Nadere inspectie leverde wel op dat de steuntjes van de bumper waren afgebroken en hij nu dus nog maar op 2 puntjes vast zit en dat er onder het linker achterlicht een scheurtje is ontstaan. Mijn linker achterlicht zit nu ook niet zo lekker, maar hij is niet stuk volgens mij, moet er nog even goed naar kijken. Achter de bumper is alles nog heel gelukkig!
Voor mijn auto viel alles dus mee... beetje jammer alleen dat ik zelf weer vreselijk last van mijn nek heb (weer? ja weer, was net herstellende van een nekhernia, ging heel goed, tot gisteren....). Ga straks een afspraak maken bij de dokter.
Wat mij nog het meest frustreert is de nonchalante houding van de bestuurder van die nepbus...... Ach het valt allemaal wel mee, en "ik trapte zo door mijn rem heen", maar wel verder rijden, ken je dat? Wat een eikel!!!! Als ik ook maar een klein beetje twijfelde aan mijn remmen, zo ik er geen meter meer in rijden... Hij dus wel.
Maar goed, ik zit nu een beetje te dubben hoe ik het moet aanpakken v.w.b. mijn nek. Moet ik hem nu schriftelijk aansprakelijk stellen of zo, met een doktersverklaring wellicht?
Ik wil in ieder geval wel dat mijn huidige nekklachten worden gerelateerd aan deze aanrijding. Mocht ik er last van houden, en het valt te herleiden naar die aanrijding, wil ik wel dat hij zijn verantwoordelijkheid ervoor gaat dragen....
Iemand hier ervaring mee?