snap er werkelijk geen drol van, ze liggen "nergens"
En ik wilde nog wel naar de apk met werkende claxon
Moderators: Rock's, webmasters
Succes met zoeken, ligt hij in de kluis... of toch gewoon in de auto!MNM(tm) wrote:Euh, hoor je de papieren niet altijd bij je te hebben?
Maar 't is wel gruwelijk irritant dat je ze zo vlak voor de APK niet kunt vinden. Kost 't je strax nog weer extra geld voor 'n nieuw kentekenbewijs (en nieuwe platen, met zo'n leuk 1-tje boven 't linker streepje)
heb ik ook gehad. wilde hem laten uitschrijven en nergens die dingen kunnen vinden. Nooit meer trouwens. Nu nieuw kenteken en straks dus ook nieuwe platen nodigJoost wrote:van de AX![]()
snap er werkelijk geen drol van, ze liggen "nergens"
En ik wilde nog wel naar de apk met werkende claxon
Heb ook het originele kenteken nog (ook orig ned auto ja) komt alleen een lomp 1'tje boven te staan straks. normaal zie je dat alleen op auto's bestuurt door vrouwen (:P) of joost en ik hahahhahaTTF wrote:is jouwn sport orgineel nl? dan kun je het orginele kenteken weer aanvragen.. hoe of wat geen idee.. maar dat is op de rdw.nl wel te vinden
je mag ze niet eens meer laten maken.Browny wrote:autoindus in woerden kan volgens mij die platen wel maken.
Ik kan ze evt. naar je opsturen maar ik mag ze denk ik niet ophalen.
Joost, moet we een inzameling actie beginnen.Joost wrote:je mag ze niet eens meer laten maken.Browny wrote:autoindus in woerden kan volgens mij die platen wel maken.
Ik kan ze evt. naar je opsturen maar ik mag ze denk ik niet ophalen.
per 1 nov moet dat aangemeld worden bij de rdw online.
Dus je kan nu echt alleen met papieren nog iets ophalen.
ach ik snap nog steeds niet waar ze zijn maar begin er al aan te wennen.
Ik zal hopelijk morgen een foto schieten met nieuwe plaatjes en nieuwe apk.
Daar weinig frustratie over of de herkeuring moet niet willen morgen ochtend.
(aandrijfashoesje, koplamp stelnokje, en 4 gas meeting)
Aandrijfas vervangen, stelnokje "gefabriceerd"
open luchtfilter en injectiehuis schoongemaakt.
Computer gereset en opnieuw met koude motor in laten lezen.