BAAAM
voor een seconde zie ik de hemel bekleding en denk ik WTF... 100 ideen schieten me door maar ik weet niet wat er is gebuerd. Dus ik stap de auto uit.
En low and behold de meisje achter me is tegen me geknalen. Ik denk ku^&*& ku^% mijn eerste ongeluk in england dit wordt niet leuk. Dan zie ik haar uit de auto stapen en pratend aan de telefoon (wel hands free maarja, je reacties worden trager en ik vind belen en rijden nooit goed)
Ik zie haar voor bumper eerst en, hij is in het mide leker naar binen gedukt. Darna kijk ik naar mijn bumper en remus en alles likt in orde. Tot ik naar de trekhaak kijk dat naar binen is gebogen.
Gelukig was de gast voor me al weer vertroken vordat ze in mijn achterse ramde en had ik mijn voet van de rem af. maar mijn trekhaak is noch steeds gebogen en mijn nek is noch een klein betje stijf. Met de auto mankeert verder niks.
Dus dankzij mijn trekhak Zijn men achterbumper en uitlaat gespaard, Ik ben nooit zo blij geweest met iets dat zo lelijk is

Dus nu de vraag ga ik haar 'anklagen' en wat geld vraagen voor mijn trekhak die ik toch niet gebruik? of laat ik haar aleen achter met de pijn van haar gebroken bumper?
Het geld zou ik wel goed kunen gebruiken voor nieuwe banden om verder ongeluken te voorkomen.