Ik vandaag poging doen om die stomme anix van mij eens te voorzien van een toerenteller; die gewoon zo had moeten werken maar dat uiteraaaaaard niet deed; en die K*T temp meter die ik perse werkend wil..
hoe moeilijk kan dat zijn?
Eerst ben ik de sleutels kwijt, kan ze ook serieus echt nergens vinden
reserve sleutels dan maar,
ik begin in de auto, voor benzine meter van die 106 tellerhuis moest ik wat draadjes verplaatsen; dat eerst gedaan.
Toen het tijd werd om draadje te trekken vanaf bobine en de temp sensor goed aan te sluiten begon het uiteraaaaard te regenen...
maar goed, gedaan; draadjes naar binnen
alles aansluiten
en JA HOOR mol ik mijn km teller kabel *schop sla scheld scheld*
Dat waar die mee vast klikt stuk gemaakt. Nu ja, BOEIEND, als die toerenteller, benzine meter en KVS temp meter maar werken...
Dus zet hem op contact, gaat alleen het benzine metertje bewegen, nu mooi, is dat iig gelukt...
ik start hem... jahoooooor, slaat ie niet aan! GRRR
Maar niets beweegt, geen toerenteller of tempmeter, dus die werken nog steeds niet.....
bleh
iemand AX kopen ?
*scheld scheld*
Moderators: Rock's, webmasters
die zenuw inzinking heb ik al hahaha!
maar goed
stomme actie
de bobine kabel vergeten terug te doen
Starten, lopen, en
TOERENTELLER WERKT
benzine meter deed het ook al,
nu missen we alleen de temp meter nog.. die goed is aangesloten, in theorie moet ie werken, maar dat doet ie niet.
Dus
- of hij doet het echt niet; maar signaal is goed, dus hij zou dan een + of - probleem moeten hebben, maar dat krijgt ie in theorie wel gewoon
- of hij is nog te koud om wat weer te geven
maar goed
stomme actie
de bobine kabel vergeten terug te doen

Starten, lopen, en
TOERENTELLER WERKT

benzine meter deed het ook al,
nu missen we alleen de temp meter nog.. die goed is aangesloten, in theorie moet ie werken, maar dat doet ie niet.
Dus
- of hij doet het echt niet; maar signaal is goed, dus hij zou dan een + of - probleem moeten hebben, maar dat krijgt ie in theorie wel gewoon
- of hij is nog te koud om wat weer te geven
Duurd idd wel ff voordat ie wat weer gaat geven.
Maar goed zo stom is het niet hoor om je km teller kabel te slopen.
Ik wilde in mijn volvo ook de temp sensor maken. Brak ook de kmteller kabel af. Nu doet alleen de benzine meter het nog.
Maar goed zo stom is het niet hoor om je km teller kabel te slopen.
Ik wilde in mijn volvo ook de temp sensor maken. Brak ook de kmteller kabel af. Nu doet alleen de benzine meter het nog.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

hm laten we hopen dat de temp.meter ook gaat lopen..
Probeer ff een kwartiertje rond te rijden. Dan moet ie het sowieso doen.. Werkt het dan NOG niet.. dan is er nog steeds wat anders aan de hand..
Tis wel jammer.. Het is echt een mooie wagen
Toen ik bij je was met die andere kerel.. kreeg ie helemaal zin om zijn auto om te gaan bouwen naar circuitbak.
je geeft dus ook inspiratie met het project
Probeer ff een kwartiertje rond te rijden. Dan moet ie het sowieso doen.. Werkt het dan NOG niet.. dan is er nog steeds wat anders aan de hand..
Tis wel jammer.. Het is echt een mooie wagen
Toen ik bij je was met die andere kerel.. kreeg ie helemaal zin om zijn auto om te gaan bouwen naar circuitbak.

-
- AX Spaster Mammer