motorkap sluit niet meer
Moderators: Rock's, webmasters
motorkap sluit niet meer
Gister kop vervangen en nu wil mijn motorkap ineens niet meer dicht?
wat een onzin? we hebben er helemaal niet aangezeten.... zucht
Hij valt wel recht boven die sluiting, en lijkt toch ook gewoon ver genoeg naar beneden te gaan maar vergrendeld niet...
En met mn vingers kan ik die vergrendeling wel dicht duwen, dus het lijkt wel te werken...
Douwen en gooien hebben allemaal geen nut.
En hij loopt opzich wel ergens tegenaan, mn chevron tegen de veerpootbrug maar dat doet ie al langer, en tot nu toe sloot ie altijd...
Nu is die veerpootbrug er wel afgeweest, dus het kan dat ie miss anders zit ofzo... maar als ik kan boven die brug gewoon de motorkap naar beneden drukken, het heeft alleen geen nut qua sluiting.
grmbl
wat een onzin? we hebben er helemaal niet aangezeten.... zucht
Hij valt wel recht boven die sluiting, en lijkt toch ook gewoon ver genoeg naar beneden te gaan maar vergrendeld niet...
En met mn vingers kan ik die vergrendeling wel dicht duwen, dus het lijkt wel te werken...
Douwen en gooien hebben allemaal geen nut.
En hij loopt opzich wel ergens tegenaan, mn chevron tegen de veerpootbrug maar dat doet ie al langer, en tot nu toe sloot ie altijd...
Nu is die veerpootbrug er wel afgeweest, dus het kan dat ie miss anders zit ofzo... maar als ik kan boven die brug gewoon de motorkap naar beneden drukken, het heeft alleen geen nut qua sluiting.
grmbl
-
- AX Master
mag het...
Mag het ook eens mee zitten zeg !grietje wrote:voorfront is krom![]()
5 tikken met loodzware hamer deden de truc
Succes Grietje,,
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
de radiateur was er natuurlijk al uit toen ik er was.q01z wrote:mijnlieve vuisthamertje
maar nublijft de vraag, waarom is diekrom
maar in een hoedanige actie is deze verwijderd? want die ging toch moeilijk los met die spaghetti ertussen ?
ookal lijkt me dit zwaar onlogisch dat hierdoor je voorfront krom geraakt

1 ding geloof ik wel, en dat is dat het niet betrouwbaar is

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer