Ik rijd van de snelweg af en even verderop moet ik weer een 80 km weg op. Daar staat een auto voor linksaf en ik moet rechts. Ik zie al dat er auto's aankomen op de weg waar ik op wil rijden, dus ik rijd door tot ik naast de auto die linksaf wil sta. Die begint even later te rijden, dus ik denk dan kan ik vast ook wel rijden, dus ik begin langzaam te rollen. Vervolgens zie ik dat ik inderdaad kan oprijden. dus ik zal gas bijgeven, en toen voelde ik dat ik geduwd werd

echt zo van boem en ik stond een stukje verder (viel wel mee) ik kijk acherom zit er een zwarte alfa achter me, vrouw achter het stuur en ze zit echt zo te kijken wat heb ik nou geraakt????? ja dat was ik

Dus ik denk misschien wil ze even kijken enz. dus ik geef de volgende rotonde aan om eraf maar zij niet. ik dacht ja daag zoek het maar uit. ik heb een trekhaak.
Weer thuis even kijken en ja hoor mn trekhaak dop zwart en ik had mn twinny load (fietsendrager) dingetje er nog op en daar zat allemaal zwart schaafsel aan. Dus zij heeft dure schade denk ik (in kleur meegespoten bumpers) Maar ja moet ze maar op letten. Zo klein ben ik ook weer niet.

Dus ik niks gelukkig.