rijbewijs (kwijt ??) Sinds vrijdag weer terug :D:D:D

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

omdat die actie was toen ik in Arnhem woonde. 2001/2002 geloof ik ;)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Doen ze nu nog steeds af en toe, maatje van me kreeg pas weer een sleutelhanger.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Steutelhangertje?? :?: Ik volg ff niet..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Denk dat ie zo'n bob-sleutelhanger bedoelt ;)

Ik heb er trouwens nog geen gehad, de eikels. Wel deze week m'n allereerste verkeersboete. 9 km te hard met de eend. "Maar agent, zo hard kan ie niet eens!".
Kijk uit, een Cactussssss

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

MBa@NL wrote:
kevin.broke wrote:Op een gegeven moment had ik een stuk of 25 van die gele sleutelhangertjes, de agenten kenden me inmiddels bij naam en ik kreeg uiteindelijk telkens gewoon een sleutelhangertje waarna ik zonder te blazen m'n weg mocht vervolgen :lol:


hmmm, waarom heb ik niet zo'n ding gehad bij (tot nog toe) m'n eerste en tevens laatste alcoholcontrole :?


Of omdat je toen geen P-tje blies.....
ImageImage

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

DV wrote:Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D

jammer, vond dit wel een goeie straf voor je eigenlijk ;)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Dat is ..

Post by MrBBQ »

DV wrote:Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D



Dat is best snel zeg.....
Welkom op de meeting!

gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: Dat is ..

Post by Bossie »

mr dean wrote:Welkom op de meeting!



Da's ook snel, de meeting moet nog beginnen :lol: :lol: :lol:
Image Image Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Re: Dat is ..

Post by MrBBQ »

Bossie wrote:
mr dean wrote:Welkom op de meeting!



Da's ook snel, de meeting moet nog beginnen :lol: :lol: :lol:



Ben koerier en office controller, vandaar die snelheid!

gr MrDean 8)
Saxo style is sexy style....

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

kevin.broke wrote:
DV wrote:Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D

jammer, vond dit wel een goeie straf voor je eigenlijk ;)


dit slaat dus helemaal nergens op :roll: als ik eerlijk mag zijn zou ik blij voor je zijn als je hem ook weer terug zou hebben maarja.. mensen zijn niet hetzelfde en dat is maar beter ook. :wink:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

DV wrote:
kevin.broke wrote:
DV wrote:Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D

jammer, vond dit wel een goeie straf voor je eigenlijk ;)


dit slaat dus helemaal nergens op :roll: als ik eerlijk mag zijn zou ik blij voor je zijn als je hem ook weer terug zou hebben maarja.. mensen zijn niet hetzelfde en dat is maar beter ook. :wink:

een meeting missen als straf?
vind ik wel een gepaste straf voor een ax liefhebber.

jij brengt met je alcohol in het verkeer toch een hoop mensen in gevaar en een meeting missen vind je kl*te.

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

kevin.broke wrote:
DV wrote:
kevin.broke wrote:
DV wrote:Ja:D:D:D.. ik heb hem weer terug er zijn 5 dagen overheen gegaan ben dus ntoch weer aanwezig in nieuwegein :D

jammer, vond dit wel een goeie straf voor je eigenlijk ;)


dit slaat dus helemaal nergens op :roll: als ik eerlijk mag zijn zou ik blij voor je zijn als je hem ook weer terug zou hebben maarja.. mensen zijn niet hetzelfde en dat is maar beter ook. :wink:

een meeting missen als straf?
vind ik wel een gepaste straf voor een AX liefhebber.

jij brengt met je alcohol in het verkeer toch een hoop mensen in gevaar en een meeting missen vind je kl*te.


wat gebeurt is, is gebeurt :wink: en zelf weet ik ook dat het anders kon aflopen.. :roll:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 453
Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
Location: Hoogkerk (Groningen )

Post by Fast eddie »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: even serieus, ik zelf heb hier absoluut geen goed woord voor over :? :? :? :? :? :? :? wat mij betreft is het gewoon intrekken dat rijbewijs en 5 jaar rijontzegging daarna weer lessen.

Stel je had een kind aangereden en levenslang beschadigt, dan hoop ik voor je dat het niet mijn kind was :evil: :evil: :evil: :evil: .

Het is absoluut niet goed te praten.

Maar gelukkig is er niks gebeurt en heeft hij hier op het forum al behoorlijk op z'n kloten gehad, en hopen we maar dat het niet weer gebeurt.
Het is met een blazer afgelopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , sorry voor m'n uitlating maar kheb een hekel aan drank in het verkeer.
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Fast eddie wrote::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: even serieus, ik zelf heb hier absoluut geen goed woord voor over :? :? :? :? :? :? :? wat mij betreft is het gewoon intrekken dat rijbewijs en 5 jaar rijontzegging daarna weer lessen.

Stel je had een kind aangereden en levenslang beschadigt, dan hoop ik voor je dat het niet mijn kind was :evil: :evil: :evil: :evil: .

Het is absoluut niet goed te praten.

Maar gelukkig is er niks gebeurt en heeft hij hier op het forum al behoorlijk op z'n kloten gehad, en hopen we maar dat het niet weer gebeurt.
Het is met een blazer afgelopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , sorry voor m'n uitlating maar kheb een hekel aan drank in het verkeer.


Maar ik dan ff op jouw verantwoordelijkheid als ouder van je kind wijzen?
't Komt ook vaak genoeg voor dat (jonge) kinders zonder enige vorm van toezicht over de straten stuiteren.
D'r wordt wat dat betreft maar al te makkelijk met een boze vinger naar ons automobilisten gewezen, maar 't zijn nog altijd de ouders die er de zorg voor dragen dat ze leren hoe ze zich op straat / op de weg / in 't verkeer moeten gedragen.
Snelheidsbeperkende zones bij scholen, verkeersdrempels bij scholen, hekken bij scholen. ALLES wordt uit de kast getrokken om ons automobilisten maar zo veel mogelijk te treiteren met die zooi! ('tuurlijk, voor sommige automobilisten zijn die maatregelen gewoon nodig.)
Maar heb je er al eens op gelet hoeveel ouders er een verkeerschaos van maken als ze hun kids komen ophalen van school? Dat staat gewoon met massa's midden op de weg! Da's ook lekker een goeD voorbeeld geven aan die kinders. *NOT* :evil:
Daarnaast vind ik het ook een beetje onredelijk om vooral naar mensen die (een beetje) gedronken hebben en aan 't verkeer deel nemen te wijzen. D'r zijn ook ZAT <censuur>-lieden die niet eens gedronken hebben en tóch hun verstand niet gebruiken in 't verkeer!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply